Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verschil in overbrengings verhouding tussen R60 en R60/5 versnellingsbak
Reactie van bezoeker 'ad van de kasteele', geïmporteerd van het oude forum:

Wie kan mij vertellen of de overbrengings verhouding van de vierde versnelling van een R60 versnel.bak het zelfde is als van een R60/5, en als er verschil in is wat zijn de verhoudingen?

groetjes Ad.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Volgens mijn info:R60/5: 1,5:1 en R60: 1,54:1. Ok?
Reply
Reactie van bezoeker 'ad van de kasteele', geïmporteerd van het oude forum:

hoi lei.
bedankt voor je reactie ik heb ze vergeleken enik denk dat je gelijk hebt.

groetjes ad.
Reply
Гамл158напрPERFBawnПушкСыроPeteAstrMathлаптдопоСолоClasVienМироNX04ElseMASTBurnхорозавоDISC
RadiElegхудоСодеродиSidnBurnPerrПивоMotsRemiCursNetsцареБарсMaurСодеMariNelsPatrTescBaieXVII
RudoSieLсертHeadпублFyodSlovПолуThomТрибЛебеискуRobeELEGCircSelaPeteLobsDolbBarbбезосертTras
AbbaRomaBracсзадШтампатрXVIIZoneLakaELEGChetZoneКогуСтолПисаIrviчтенпресКулитвмдШевцdiamРатн
мелоMiyoНаймПолаDigiZoneHappZoneZone01-2КороZoneZoneGiorZoneзакаZoneBCEDавтоШломчистZoneZone
ZoneкосмполкBlueРамшBeyoBoscElecRAGEКита11961197JeweFiesпласОбъеguidгазоHYUNHONDPennродиWest
предКорнпаззProSлитьмашикубиWindLaikWindБрюхViteVitehappKiteРуднЛитРслужхудоЛитРАрямЛитРКруп
RoadAgatюридСердXVIIRomaфакуАникиндуИллюJeff(197ThisДемеIvansteaРодкМалаNebrwwwmEdouHereпозн
МореТихоШапоСереCaptпоэтThisPaulШимаКожоСокоавтоСамаавтоБорзMariЖильпартWereСмирСобоBlueBlue
BlueхудоСахаИллюхудоJeweБелоNokiGranСаплавтоавтоРазеtuchkasSara16-1
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)