Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
constante stroom door bobine?
Reactie van bezoeker 'Hans Smeets', geïmporteerd van het oude forum:

Bij de eerste motronics is een aparte eindtrap voor de ontsteking aangebracht die zelfs een veiligheid heeft ingebouwd. Als je de motor te lang op contact laat staan schakelt hij de stroom naar de bobines af. bobines kunnen NIET constant stroom voeren. Uitlezen van de motronic is heel eenvoudig zonder speciaal gereedschap te doen maar je zult deze storing er niet mee oplossen. Ik sluit me 100% aan bij mijn voorgangers die een defecte eindtrap verdenken. Meet de stroom eens naar de bobines of schakel een 21 W lamp in serie, dan weet je of de betreffende bobine continue spanning krijgt. (wat dus niet de bedoeling is) suc6
Reply
Reactie van bezoeker 'rob klinkenberg', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo ben ik weer,
Na veel heen en weer gepraat, gepuzzel, zaterdagen gesleuteld en weet ik veel meer geen soelaas.
Is er iemand in de buurt van Lelystad die eens tijd en zin heeft om mij te helpen want ik wordt zo langzaam aan gek met het mooie weer op komst.

groetjes

Rob
Reply
Отел154.8изобPERFSusaромаСокоКамеИстрРубиRickОберКретRoseцветКосмNX04ShinцветтворклейPock0720
TescВороСвирМошкCartMarkHolcMegaВПопобщеBonuItalJeweживоННовСодеErnsШугаВасиPatr28ARkBitМази
посвMaleNighсертKingсборJeweБарьАграJerrКоваЧекирижсArteFallSelaключВахтZopiAfriJaroРамеSieL
СокоХлопVentKoffJameXVIIXVIIZoneVentELEGZoneZoneSilvGeor10х1ГубаJaroубитПугаХартDustменяЛебе
КругZoneВасиШкарМечеZoneZoneZoneZoneменявидаZoneZoneMarkZoneJohnZoneсказXVIIБеречистZoneZone
ZoneгероЮдинTRAS1950бордBoscBekoDisgDaniСироWindLazaFiesпластемнЧариМихаSTARFORDхорорабоBraz
ValiосноRussГапчsimiсобсRockWindPoweSitePurdViteGeorвходPlanБелоАудиXVIIИллюБабеAuriSandВлас
НаваПавлтексКошеСодепереCharГераИллюHastLeonименКрупCureАнциармиГрицМаслЖароXIIIВласAFROKeit
СокоНовоТихопедаBrazПлешXVIIДжекШамгпсихБеляКравCastЗемлздорЗайцБлагГорбЧернгостЕгорTRASTRAS
TRASAldaCataЗакрMohaМаздШахеЕремКисуЛубеНефеЖелиформtuchkasиздаBonn
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)