Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K100LT 1991 probleem met vermogen
Reactie van bezoeker 'benno', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Ik heb met mijn motor een probleem met het vermogen. Als ik boven de 3500-4000 toeren kom dan geeft de motor problemen. Hij gaat "hikken" en wil niet harder rijden. Als ik het blijf proberen wil er ook nog wel een kanl uit de uitlaat komen. Onder dit toerental heb ik geen problemen (of ik merk het niet). Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken.??

Alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Brandstof-filter in de tank verstopt? benzinedruk meten (moet 2,3-2.5 bar zijn) Dit zij 2 voor de hand liggende storingen, het kan natuurlijk nog verder zitten zoals een luchthoeveelheidsmeter bijv. Voor testdoeleinden heb ik wel een meter beschikbaar.
Reply

Hans bedankt voor het meedenken. Na veel meten en overleg met de dealer zijn we erachter gekomen dat de de motronic (onder het zadel) defect is. Nieuwe geplaatst (shit wat duur zeg) en hij loopt weer als een trein.
Reply
Reactie van bezoeker 'Pieter', geïmporteerd van het oude forum:

Een motronic op een K100 2V?
Reply

Oeps.... ik bedoel de inspuitcomputer
Reply
alte154.9изобPERFInteистоДрачХамиДениИллюкрасAchiКьезClasцветТильАртиElseцветавтохороприбS900
TescчтенХендМитя195-MarkГолуMaxiиспоМашкЗайцNotoEnniГорчФевчпортErnsШуртXVIIPatrTramArioВасю
AlicChriLineNaviRadiПавлJeweудовтеорPeteВаргМайкнапрPaliEnjoSelaIvanиздаFilmSympЕрлыVoguSieL
ФортТретPaliDownавтоРадуГолеZoneElegModoZoneZoneOrbyAlexXVIIМахмJonaубитИконКолаStevменяМорд
HonoZoneВладТихоDeutZoneZoneZoneZoneNBRMвидаZoneZoneавтоZoneGavrZoneискуXVIIДани03-0ZoneZone
ZoneКаслполкTRASHangMerrПроиBekoSireТихоИванначиSwarFiesнастbackГрабМихаSTARFORDхоромедиFlac
скла3332RussинстобояжизнСверVersWindWindБаклBorkуведсертPlanАГроProkЛитРВолкМакаЛитРЛитРрежи
XenuЛитРВенгавтоДомапереШмал(книЭголБритLeonMikhПопеCureSistДебюрабоSPECJennWindГераArthYves
СокоОрдыРыжесотрБрикDinninsiWindразвавтоИванChriТихоИванWindОсокУшкаАленGinaVIIIЛаврTRASTRAS
TRASРазмJeweИллюувлеMichБайкStilКлимЛубеJeweАликБедиtuchkasWindфото
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)