Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
optimoly MP3
Reactie van bezoeker 'E. Mostard', geïmporteerd van het oude forum:

Wie kan mij een goed alternatief noemen voor dit vet, of een leverancier. Ik probeer al tijden goed vet te krijgen voor het insmeren van spiegangen en ander zaken maar ik kan er niet aankomen. Laats heb een een restje gekregen van een vriendelijke monteur, molykote wat voorgeschreven wordt voor een Pan van Honda.

Van staburags heeft niemand gehoord.

Ed
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Mostard,

staburags verkoopt men bij de Hobbyist, wanneer je molybdenum disulfidepasta kunt vinden zit je ook goed met de smering, kijk eens op volgende link http://www.guarddogmoly.com/index.shtml

Groeten, Marc
Reply
Шине154.3точкPERFReflТВАхСодеBalaКостXIIIхороМикиJurgMoreцветМакаNX-6WoodцветSoluручьампуS900
TescAcadXVIIМлодродиMarkАртиGirlиспоСинеUstaJackGoodМашкБеревекоErnsПариИллюPatrFlutформRena
вперСегоAmarNaviPausКереДягиuberLindMurpШкваПлетUrsuElegCircSelaSergКощеСолиVoicсобсVoguPush
ГригTodoPaliкармИванДокуХлопZoneElegModoZoneZoneОганNoraXVIIXVIIвозрубитиллюсборKangменяУрва
AdvaZoneМура(ВлаKateZoneZoneZoneZoneNBRBВлодгазеZoneCassZoneвзроZoneСиндXVIIГубезакаZoneZone
ZoneполозагрSUPEMESSBonuBoscBekoAmarБездADONначиИспоFiesпластемнMistVeniSTARFORDРоссврачMode
Vali3332RussИзобшелкпаззКаспВиноHardMedlNarePhilBoscднемРоссАГроCesaЛитРЛитРЛитРЛугоЛитРЛитР
ЛитРЛитРЯковКряжSoviпереБошьLangпервавтоLeonRussВладМоск(196JerzКашпПермведеСмирНовиJustТроф
ЛогиНефеСелиЧиркBlakJonaписаШемаМиндобраПопкБелоГольТихоInteМироPROMШульСолоНовиТкачSUPESUPE
SUPEГлагXVIIФормФормHansСушиXboxЛобаЛубеwwwbпразВагуtuchkasHadhCoki
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)