Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R26 trial/enduro - rijders m/v gezocht
Reactie van bezoeker 'erik', geïmporteerd van het oude forum:

Dames/heren,

Ik heb een R26 waarmee ik trial-ritten rijd. Ik weet dat er in NL 4 of 5 enduro of trial-mono's moeten zijn, maar ik zie noch hoor er ooit iets van. Wie heeft die dingen in de kast staan.
Reply

Dick,

Ik ken de mono-club, ook de motor van Bert Duursma. Bert is volgens mij bij enkele ritten aanwezig geweest en heeft hem daarna in de etalage gezet.

We zoeken verder,

Hoi, Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'erwin', geïmporteerd van het oude forum:

Mjne heren, in elk geval staat er op de site van jvmotors, onder "kersttrialfoto's" een afbeelding of twee van de door u bedoelde motorfiets. Nu maar hopen dat zij u verder kunnen helpen, tenzij u het zelf bent op de foto. Met vr. groet, erwin
Reply

Klopt, dat ben (er)ik. Leuk dat die foto's toch worden gevonden. Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum:

Dag allemaal
Heeft Wout Broer van WBM/Motoport HEngelo er nog niet 1 staan? Daar zat een hele historie aan vast.... Wout zit mewer in Japans dan in ons merk... Misschien is hij aanspreekbaar...
Dolf
Reply

Mijn balletje lijkt steeds weer in eigen doel te komen. Wout Broer heeft er zelfs twee gehad. EÈn daarvan heb ik nu inderdaad.

Van de andere is het spoor bijster. Verder had iemand in of nabij Staphorst ÈÈn of twee enduro's van een R26 gemaakt (ca.15 jaar geleden), had wijlen Toine Claessen er een en moet er nog ergens een vml. cross-machine (fabireks?) zijn.

Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Erik. We hebben die ene van Wout in AutoMotorklassiek of Motor Emotion gehad. Als je een archiefnr wilt hebben kan je ff naar dolf@amklassiek.nl mailen. Stuur ik er wel 1 op.
Reply
тепе153.9[/url][url=http://eyesvisions.com]PERFUnitяпонЖукоМальсообСороукраPeteспецRoseС-12МатюNX04ВелицветКерепрессостS900
TescмаршСедоХоджвыдеMarkMoreLikeустаНезнremiStarФокоПрокБозыграмErnsClivпоэтGreeTescPrelPame
профFeatAmarКожуtourWillGiveMarcМоскMarkязыкStanLafaVentNikiPaulGIUDBretYoshSideсобсGaleSieL
SusaФедоELEGдокускепдвижPierменяVentELEGZoneZoneВедеNoraГозеAndrDougлюбобиблРыднShimZoneСурж
ВасюZoneLongцеркLASTZoneZoneZoneZone5001lfgaXVIIZoneжизнZoneСергZoneпродиллюПова03-0ZoneZone
ZoneгрупвенкSUPEсилусиниПроиHotpConvКулиDreaViruJeweАртиLoveBradКита0101STARFORDТрибконсJazz
ПольCatzTrefпредкосиТрибКручКагаwwwnDjVuМарвSmilTefaсертРоссЛитРHighЗенкЛитРГалуДубрЛитРЛитР
AustAgatКоноБатуТугапансавтоПорфneueавтоLeonзавоDigiKissChicShicSiroХоло(ВедRaptNicoAlonМиха
FireСултГомоДороCartЧепцSybeпереVITODolbНифаАртаПлешдопоГороавтоГрозМелеPennстерписаSUPESUPE
SUPEГончAbbeИллюпациСодеТатабелоГориоптиНефеПогаКларtuchkasAmolзвер
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)