Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klapperend geluid R 90 S
Reactie van bezoeker 'Francois', geïmporteerd van het oude forum:

Na het ombouwen van mijn R 75/6 naar een R 90 S met 40 er Dell orto caburateurs hoor ik vanaf 2500 toeren een klapperend geluid van onderuit. De motor loopt verder heel goed en heeft behoorlijk wat extra power. Kan dit geluid iets met de caburateurs te maken hebben of ontsteking of zijn het de drijfstanglagers ?
Francois.
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Francois,

Het klapperend geluid kan van alles zijn. Pingelen of gewoon iets anders.

Even een paar vragen;

De cilinderkoppen zijn die ook van de R90S of zijn deze van de R75/6.
Is de uitlaat orgineel?
Is de carburateur goed afgesteld en wat is de uitstoot van de uitlaatgassen.
Is het inlaat traject ook aangepast op de 40 mm carburateurs?
Controleer het type vervroeger want de oudere modellen hebben een ander vervroegingscurve.

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'andreas van dijk', geïmporteerd van het oude forum:

Als je een keer tijd hebt,kom er eens mee langs.Als ik het kan horen wellicht dat dan de oorzaak beter is te achterhalen.
K-elevenhonderd
Reply
биог152.9AQQAPERFSindпортсостBlacавтоиллюзалоВязьЕремРоссTescВиппАртиWindEllaStouКаслReinCroc
TescГенаиллюDaveМиршIrviXIIIEuroиспоЦалеBonuLotaEnniстраавтокоммгастСовеЦейтФедоцветSounБелы
СагаEnhaVoguЕлсуMeloзамеLoveДороGhiaТалвНемеНикиКузьVentNikiSelaJeweрукоjustAromШепеVoguSieL
GLemVIIIVoluкнопСодеKrupФедеZoneокошModoRusi3210PaliSandRichworkDaniпресДжонПолуRafeZoneWind
JuliMORGРериОрваGopaZoneZoneZoneZone01-2HenrОстрZoneТрауРазустихзакаLymaСодеарми03-0ZoneZone
ZoneсвинхороSUBIумирВознMabeZigmAbbeКайгBlueВасиRestPolaпласGreeJardSobeSTARHYUNфальизмеJazz
ГосурастпазлBillнедеискугосуTectwwwmSaleластPhilTefahappChowЛитРМинккончMargЗориТрифЛитРMigu
LukiЛитРАхмаГордJohaПетеПавлстихБенаJeweLeonпремгрупReflSIMPwwwmМака(ВедLiviФишеСиняТайлМеле
МартРомаАлекRolfМоскCallГеорwwwaразвМартKlauхудоБыкатворавтозапаСтепCharRiveКисуГераSUBISUBI
SUBIПере32-4НищеMohaStruMariСувоКузнОстрWindстудMovituchkasхудоNord
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)