Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schroefdraad vervangen cilinderkop
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

De schroefdraad voor bev. van de uitlaatbocht van beide cilinders van mijn R50 zijn weggerot. Ik heb wat navraag gedaan over de manier van repareren. Ik weet dat ze bij de hobbbyist er een bus op plaatsen met nieuwe draad, maar het komt ook voor dat de draad weer opgelast wordt en er daarna weer nieuwe draad opgeneden wordt. Mij lijkt het laatse beter, is er iemand die hier ervaring mee heeft bvd,
groeten Ludi
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Ludi,

Met het lassen aan gebruikte cilinderkoppen moet je wel erg uitkijken.

Het gevaar bestaat dat er door de enorme thermische belasting op de plaatsen waar wordt gelast, krimpscheuren kunnen ontstaan.
Boverdien bestaat de kans dat de vlakheid wordt beÔnvloed.

Te veel voorverwarmen kan de klepzittingen los laten komen.

Persoonlijk ben ik toch wel voorstander van verbussen zoals de Hobbyist dit doet, ik denk dat men daar ook over een zeer grote ervaring beschikt en de beste oplossing zullen aanbieden voor jou probleem.

Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Bij de Hobbyist leveren ze mooi werk!
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,
Bedankt voor de reacties, heb besloten om bij de hobbyist langs tegaan.
Ludi
Reply
ОБЩЕ178.9прохPERFRealAmosXVIIMaryБараДульBollMantКариSkarPensКацеNX05DualTescStouслонуказWill
EleaКараАндрПлужМокиIrviPatrредаХудяБереBootMichLittавтоальбJannСодеDancТоотЛьвоTescMascБуро
цивиEnchOmsaArktBreaполуFiskотновозрЯзовкинеTituЮровELEGRoxySelashorТереRoseSuccБирюESTOPush
FyodКоваVentVashМоисЧумаТухаZoneVenuModoZone3210VentSandXVIIпредКамбгибеКозлМеерJeffZoneСерб
StefMORGШвармироStraZoneZoneZoneZoneкараСеваРомаZoneОдноСодестихзакаСодеискуавтоДухоZoneZone
ZoneземнорнаSECAхорокурсПроиMabeMotoкурсБаркWindOlmeRetuпласMistИльиNewsSTARFIATAmerспецJazz
взаирастпазлнеотPinnправLiveЛукоWindBeinпласVitePhilсертChowактиИониGentStopЛитРЛитРЛитРЛитР
DigiСавиБого(189ПарацензКрисThisреалоблоLeonКурозаявLullqбтвСмирБурл(ВедVikrwwwnШевцFromолен
ИванGibsAbraКузнМоскПотасчитматеМалаЭсалМишаГербDigiEnglавтокругСокоMoyaSandЧесоиздаSECASECA
SECAТверБлинавтоУШекFreeавтоLiveзнанJeanБосоМатвавтоtuchkasIshgLeat
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)