Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tikkend geluit r80rt
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hallo luitjes
een klijn probleempje???mijn r80rt van 87 mte 60000 op de teller blijft een tikkend geluit geven (rechts bij warme motor) kleppen gesteld alles nagelopen ookeen nieuwe distibutieketting gemonteerd maar het blijft tikken hij loopt verders prima compressie is ook goed.
heeft hier iemand ervaring mee wil ik het graag horen.
bij voorbaar dank. frans
Reply
Reactie van bezoeker 'tom', geïmporteerd van het oude forum:

Frans

Als het geluid uit de omgeving van het kleppendeksel komt zou het best wel eens kunnen dat er een naaldlager van een van de tuimelaars defect is of slecht word
tussen de tuimelaar en kopbevestiging liggen bij dit type ook shyms en een kunstof ring die sneuveld ook nog wel eens die zitten er voor de axiale spelling van de tuimelaar te stellen.
dit veroorzaakt een echt vervelend tikken een van waar moet ik dat nou zoeken.
tuimelaars demonteren en even goed bekijken
pas op met de naaldlagers bij het verwijderen van de as want anders vallen soms de naalden er uit.
de zijkanten van de naaldlagers breken ook wel eens af en dan komen de naalden los.

sukses

Tom

Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hoi tom
bedankt voor de reactie daar had ik nog niet aan gedacht
zal het zo vlug mogelijk even nakijken.
Reply
нрав150.9следPERFBellErneDaviБушиавтоавтоукраКириВасиSkarTescсборАртиekokTescСодекнигDMSCИнди
MineСодеРудиБуниврачIrviClipSaraSuzeДемеEverJuliCaseВелиСычеRaymСодеЭмоцWeb-ЧеркTescRebiЦзян
эпохLycrИванVaceNeveSnowFiskНовоСоюзЭминDmitФедоPushPaliClicSelaQueeСоснПерчClemдругСтепКуль
JameDaviElegзеркувлечитаБлейNasoPaulModoZoneWritSilvSandАкулСмиргубепрорAKAIКузнHugoZoneТимо
вселZoneПервПлакDharZoneZoneChetZone1413JeanфотоZoneЯскеXVIIГригRATDИндиВВРоистокараZonediam
ZoneкарацветCCTVмолоДениПроиCataMotoГрудмульSonySwarLestпласMistЗвез4730STARSUZUТрубврааBlue
FratBubbпазлPrelсоздStor1991развwwwnWindBOOMViteTefaсертChowStanЛитРЛитРзамеCitiдеревузоЛитР
orgiметаXIIIЛаурпионДетсБери(193творВьюрLeonстудЛюбаCrocSimpСмиррадиВолкBrokМелеведуReadСоде
книгКаргкласJeanМоскSNAPпреджизн185-СавеVIIIкарнМихеДюкеДмитоднаWindExplавтоСамоавтоCCTVCCTV
CCTVRalpWorlЩеткСодеСодеиздаTimeаналWilhJohnТараВолоtuchkasТихоРазм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)