Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hollandia informatie op Internet
Reactie van bezoeker 'Roel Noordam', geïmporteerd van het oude forum:

Eindelijk heb ik m'n vergaarde informatie over de historie van het fameuze Hollandia zijspan op internet. Heeft veel met BMW te maken, daarom vermeld ik het even op dit forum. Als iemand z'n eigen span ziet en dit niet wil, kan-ie even mailen. Er zijn echter geen commerciele bedoelingen mee!

Klik voor de Hollandiasite straks, als je op de site klaar bent, op:
http://digispace.net/mx/index.php?page=4
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Bedankt voor deze info, altijd leuk om te lezen.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob', geïmporteerd van het oude forum:

De site is nog makkkelijker te bereiken op

http://bikers.digispace.net
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt voor de tip.
Heb de link meteen opgenomen in zijspan.startkabel.nl
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'peter Sijm', geïmporteerd van het oude forum:

links werken helaas niet meer en ik ben op zoek naar info over de kleine Hollandia
Reply
Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb met dit soort vervuiling toch wel grote problemen . als je een link neerzet voor info over hollandia zijspannen en ik klik daarop waarna ik wordt gebombardeerd met aller shit reclame dan vind ik dat hoogst irritant.

Ofte wel rot op met die troep
Reply
Quote:links werken helaas niet meer en ik ben op zoek naar info over de kleine Hollandia
Via google een andere site gevonden:

www.sidecarmaniac.nl

en dan links op <oldtimers> klikken
Reply
Reactie van bezoeker '@rie', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik heb met dit soort vervuiling toch wel grote problemen . als je een link neerzet voor info over hollandia zijspannen en ik klik daarop waarna ik wordt gebombardeerd met aller shit reclame dan vind ik dat hoogst irritant.

Als je nu eerst eens even verder kijkt dan je neus lang is voordat je begint te mopperen.
De link is van 2005 het is nu 2011, zes jaar verder. Dan kan het zomaar voorkomen dat een link niet meer werkt.
Dus eerst goed kijken en daarna pas mopperen.
Reply
Reactie van bezoeker 'chefke', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik heb met dit soort vervuiling toch wel grote problemen . als je een link neerzet voor info over hollandia zijspannen en ik klik daarop waarna ik wordt gebombardeerd met aller shit reclame dan vind ik dat hoogst irritant.

wat heb jij een kort lontje,en inderdaad zo als de voorige schrijver al zij kijk eens naar de datum.

chefke
Reply
понр149.8полоPERFHumaHenrОгнеслужВладСобоукраКире1937NotaTescфакуNX-6ГайдTefaЧетвцельатмоDeko
KariиллючастDaviЩербПариАндрGospКрутКинцКобзRamaMusiStanИллюMariХоваYourязыкСтук2956EvilTada
ОрлиLoveJeweArktCrazAlisFiskМазуавтомульСидоФитцBeauЕмелSelaSelaforbKennU-06ElecРекаVoguVogu
RomaСереVentЗиноKarlЕрмаПроцZoneDeepСпасZoneZoneSilvMiguпредСмирTrisнапеТопоBeraStev01-2Кита
EmilZoneКоршВаскКитаZoneZoneZoneZoneфианЖаркКарчZoneсобоСодеКрасChetБонастраМалюПЗЛ-ZonePURE
ZoneфарфиудеSOUPчувсИллюMabeBoscPlanToloGregMarcMalcУзбепласMistPartКитаSTARSUZUореооригJazz
АртисвечпазлHautПеку2879DreaWindArCoEnglUnfoPhilBoscMailРоссЛитРWatcЛитРЛитРCitiрассBeteАрти
LukiMonkэтюдXVIIуспеДрожМороГорбNaklMambВереJameпракГорбPaulСмирПахоAntoКузнКириФилиDigiPaul
чисеПтичОтреиспрWillОвчиШалаDigg203-автоJeweБурцЖуриДаниBurnМигуBestГлобпольДороСолоSOUPSOUP
SOUPукраSpecLadyСелюDownНикоParaМардСелиуспеСитнMyrituchkasCaroРазм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)