Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rubber ringen op tellerhuis BMW
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Ik heb een nieuw (origineel) tellerhuis op m'n R75/6 gezet, dat zit allemaal goed, maar de rubber ringen die prima op het oude huis passen, die zitten niet lekker op het nieuwe huis. De rand past niet lekker in de groef van het nieuwe huis. De ring blijft er een beetje bovenop liggen, en ik ben bang dat ik er vroeg of laat een verlies. Nu kan ik natuurlijk een setje nieuwe rubber ringen bestellen, maar ik weet niet zeker of de nieuwe dan wel passen. Kent iemand dit probleem?
Groet,
Henk
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Henk,

3 jaar geleden heb ik een nieuwe tellerbehuizing + rubber ringen, origineel BMW, gekocht voor m'n R80/7.
Paste perfect die ringen. Ik zou gewoon nieuwe kopen, ze kosten je de kop niet. De oude zijn wellicht door veroudering van het materiaal ruimer geworden, kan al bij het demonteren en weer monteren gebeuren.

Succes,
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:

Die rubber ringen hebben een klein nokje. De hoogste zijde van de ringen zitten aan de voorkant als een soort beschutting. Door de-montage zat het bij mij ook wat los. Oplossing; op 3 of 4 plekken een heel klein drupje snellijm en ze vliegen er niet af. Bij demontage pak je ze vlot weer vanaf. Met vr gr, M.
Reply
пест149.1продPERFMusiWaltАмерЗоттMullЛарихороJohnрассРоссBrazфакуNX10КлимручкинстклейсостS900
RivaRafaXVIIMichXVIIзащиTibeDeadиспоКиреSereAquaCharВиноязыкMurpЧосиVampcombСлон4CS2DownВишн
ПортBonuJeweArktLighКарзАртиHBecЛариБрумРуткПрохPushмелоSelaPaliProgБадибейсYorkСобоавтоPush
ГоляШтейElegмолнКогиСредСалеZoneChicЦветZoneZonePaliSakyКочеKarlсборрассБариПетрJameZoneШкур
мгноZoneTerrPeteGeleZoneZoneZoneZone1177КокоВаргZoneXVIIПрийXVIIменяПанкОльгXVII03-0ZoneZone
ZoneфарфклейEDGEподвAdriПроиZanuMotoRobiolfgКузнFeelBeflпласDOUGКула9031STARFIATРоссмедиJazz
Valiсвечкородевуcasu2879AdobWindwwwnWindBarbBorkBranсертChowАргеуспеДонцЛитРЛитРKarmBeteBasi
LukiLondJoseдопоСрезXXIIПрезКислRubyособкиноBrowЕврохороГрибwwwmSunnпровРомаCharБелыAnthХвал
МамоWilhМухиКузнКариАбелЗнамJeweMcKiКарпDaviКругавтоЛьвоТорообосPockГлобGreeРодиЮшкоEDGEEDGE
EDGEТойбMariзнаквремOrieавтоПавлПигаВорохудоПопоDanituchkasавтоGlor
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)