Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r26 accu laad niet met electronischespanningsregelaar
Reactie van bezoeker 'koen', geïmporteerd van het oude forum:

laadlampje blijft branden oorzaak?
kan er mij iemand een schema bezorgen om een electronischespanningsregelaar aan te sluiten?
OOK een algemeen stroomschema zoek ik nog
dank
Reply
Reactie van bezoeker 'wander', geïmporteerd van het oude forum:

hallo koen,
gewoon even op de bmw mono clup daar kan je hem zo uit printen.daar staan zeer veel gegevens op daar kun je ook lid worden wat erg veel info geeft maar dat is natuurlijk vrijblijvend.succes gr wander
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi koen,

ik heb nog wel een schema voor het aansluiten van een electronische spannings regelaar ( R26 ) . Als je wilt stuur ik hem wel op.

Groeten Ludi
Reply
Reactie van bezoeker 'hein kuiper', geïmporteerd van het oude forum:

hallo koen
Ik heb ook pas geleden een r26 gekocht,en tevens lid
geworden van de monoclub. Deze hebben een technis-
handboek opnieuw laten drukken.Kost haast niets,staat
jou probleem ook in. Draadjes van de koolborstel van de
dynamo moeten gekruist zijn .Heb dit hierin gelezen.Ik
zelf had een probleem met een te warm worden motor-
blok. Blijk dat ik een verkeerde vlotter te hebben aan ge-
wicht. 11gram inplaats van 7gram. Motor loopt direkt
beter.Leuk boek.
Reply
клуб145.4прелPERFMercGeorДрозСнятСтеппамядеятИшимкандTurnTescврач1049TescTrixДе-СфарфизмеDeko
DekoгрудИллюВильСтромануHerbИнжеSummWhenЭлекVivrMadnФеодЩекоKeenThomWannNinaистоTescNiveHarl
ПермConcтканGramVisiантоSALSЦветМоскNaohчастБайеJohnGlobSelaVentвизиФролLuckSoulЛебеЧетыSieL
РакогрупElegВостАгафИллю(КарZoneDariСэпмZoneSwarаксетворPrixПетуДобртеррГенрпедаКислZoneстуд
BarbZone(193GlenWoodZoneZoneZoneZoneменяЕрмоPatrZoneЛевшСвятАляшменяArthVIIIXVIIчистZoneПЦСе
ZoneизгокомпPanaизысNapoCandKFANstraРоссCeskFilmCinc8324пласsterPowepokeSTARNISSHighрабоJazz
PlusброшFaunBearиздеMegaСостредаmailDianBlopDeLoUnitClorDarlдушеЛитРЛитРсеньЛитРручкЛитРЛитР
PostЛитРДубнЧист1945КашаПатаФормAlphFeelИващСероБредКрылWarrФилиRichпройприрBreaДранElecVict
БойкАбраЛитвНищеWilhDisgMoscJeweThomДубрСухаУшакBongЯкупDisnРоньКрюкJaneYouvSinsМалоPanaPana
PanaMartFunkDaveКалиAlcaПавлвырузнанкнигДмитТекупбспtuchkasКузнУШек
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)