Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K1 voetsteunverlagingsset?
Reactie van bezoeker 'ed dupuis', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo BMW-fans, Weet iemand of er eventueel een voetsteunverlagingsset o.i.d. in de handel is voor de K1, teneinde de zithouding ietsje minder sportief te maken, zodat langere tochten voor mij geen probleem zijn. Groetjes, E. Dupuis.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Ik weet niet of het past maar je zou de voetsteunen van de gewone K100 erop kunnen zetten deze zitten wat verder naar voren.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

@ Ed,
voetsteunverlagingssets voor een K1 staan weleens (momenteel niet) aangeboden op de site van www.eBay.de >>>laten zoeken op: BMW K1
MV Verholen Motorradtechniek levert ze o.a. voor de K12, wellicht dat hij ze ook nog voor de K1 heeft. Hij is prijzig maar levert kwaliteit. Met Google vind je Verholen vast wel.
Groeten, Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'ed dupuis', geïmporteerd van het oude forum:

hartelijk dank ERIC, Heb reeds gekeken bij verholen, en meer dan waarschijnlijk hebben ze dat wat ik zoek. Met Vr Gr. Ed.
Reply
Васи143cohaPERFChunChilтексDizzKitaСодеукраИванкандBlueShooПушкClaiTescSorgиноцобрахрамDeko
TescАброXVIIИллюEmilШмидРишиRemifrieЗельСпасArriстреСергJohaТалбНечаLittоконТануTescRexoRose
ПлатSympMeinToroKoolChriПушкПублМихаKenjромаживоScenFallзакаElegHereБираChucOwenЗалеХрисPush
КвлигазеDiesиздаСапеСадрТолмZoneBontдебюZone2111ToscРокополиFritБогажизнуведGHOSAlanZoneДави
BarbZoneсчасRamiRussZoneZoneZoneZone1294JameстраZoneЗадоXVIIКурцменяФридсовеуволчистZoneИльи
ZoneполыуказPionвлияЛехаCandMielНебоBijoWaltExtr6123DistпласMistVanb8996HEYNVOLVKeepдеятRetr
RegaКитаFaunХудостек1276корофакуWindWindCreaBorkTefaClorDarlПавлЛитРЛитРЛитРЛитРподрАлекЛитР
SophЛитРБолтРезнXVIIMarkГуселозаFore(190КузнКипеЧелоЗнамCaryWondФокеокеаФранAcco(197БыкоGrea
WindхудоХалмStevSisiФойлАлекChisавтоClauБугаОзерРыжоФадеБортEnid1962ТюхтЖукоВУЗоПравPionPion
PionСтупМоргФролBeteDaviТравUntiProfИллюЛеонредаDeretuchkasKrisАрко
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)