02-08-2005, 01:32 AM
Reactie van bezoeker 'bep', geïmporteerd van het oude forum:
beste Edb
Ik kan me voorstellen dat voor dat je het symptoom gaat bestrijden je de oorzaal wil weten.
De condens in je tellerunit moet ergens vandaan komen ,ik heb ergens gelezen dat dit wellicht via je tellerkabel uit je versnellingsbak komt ,controleer daarom eens je versnellingsbak olie op condens (sludge)
de oorzaar zou mede veroorzaakt kunnen worden door een slechte afdichting van je tellerkabel op je bak (het gummi hoedje !!)
Ik kan me voorstellen dan ook uit het motorblok de nodige condens via de toerentellerkabel in de klokken terecht komt.
Draai beide kabels eens van je unit af ,en rij (stiekem)voorzichtig een paar km zonder, en kijk of het probleem zich dan ook voordoet.
bep
beste Edb
Ik kan me voorstellen dat voor dat je het symptoom gaat bestrijden je de oorzaal wil weten.
De condens in je tellerunit moet ergens vandaan komen ,ik heb ergens gelezen dat dit wellicht via je tellerkabel uit je versnellingsbak komt ,controleer daarom eens je versnellingsbak olie op condens (sludge)
de oorzaar zou mede veroorzaakt kunnen worden door een slechte afdichting van je tellerkabel op je bak (het gummi hoedje !!)
Ik kan me voorstellen dan ook uit het motorblok de nodige condens via de toerentellerkabel in de klokken terecht komt.
Draai beide kabels eens van je unit af ,en rij (stiekem)voorzichtig een paar km zonder, en kijk of het probleem zich dan ook voordoet.
bep