Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marco Stubenitsky
Reactie van bezoeker 'Guy', geïmporteerd van het oude forum:

Marco schreef:
Het is nimmer mijn bedoeling (geweest) om competatief te zijn in welke vorm dan ook.
Eerder heb ik eens begrepen dat mijn berichten niet welkom zijn en sluit met deze definitief af.
Groetjes, Marco.

Ik zou het heel jammer vinden als we de leerzame bijdragen van Marco moeten missen. Hij heeft zich een "eigen" plaats op dit forum verworven.
Doorgaan, Marco!
Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

Tuurlijk doorgaan Marco S.
Ik stel je bijdragen zeker op prijs!

Groet, Frans C.

Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Nijkamp', geïmporteerd van het oude forum:

Marco,

Waarom trek je de conclusie dat jouw bijdragen niet welkom zijn? Misschien niet bij iedereen, maar voor een grote groep juist wel. Ieder mens is anders en we leven nu eenmaal in een vrij land, dus ga gerust je gang. Mocht iemand zich storen aan de behandeling van een onderwerp, dan leest hij/zij het toch gewoon niet!
Laat je niet weerhouden door een enkele negatieve reactie en ga gewoon door als je nog tijd en zin hebt.

Groeten,
Ton
Reply
Reactie van bezoeker 'adri', geïmporteerd van het oude forum:

heeee wat is dat dan marco weg dat kan niet marco moet blijven ,wat die anderen zeggen moeten ze zelf weten maar ik vind hem kei goed. groetjes adri
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Gewoon iemand die eens wat dieper op de materie in gaat, maar sommige simpele zielen begrijpen dit schijnbaar niet.
Marco laat je niet kisten en kom op je besluit terug want we kunnen nog veel van je leren.
Vgr Arie
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Marco

Vooral doorgaan!
Als Fred (muizebrein) de goede informatie die hij gratis en voor niks krijgt niet kan begrijpen of waarderen, dan moet hij maar lid van de Donald Duck worden.

Hans
Reply
Reactie van bezoeker 'boet', geïmporteerd van het oude forum:

Marco, doorgaan. Als beginnende BMW freak hecht ik veel waarde aan je informatie. kortom blijven doorgaan.
Trouwens, de andere tipgevers blijven schrijven.
Dus Marco kruip in de pen en velen weten meer als een.
Doorgaan
Adio boet
Reply
Reactie van bezoeker 'Klaas', geïmporteerd van het oude forum:

Marco, jouw zeer deskundige advies is ook bij mij van harte welkom, jouw zienswijze op de de topic, van de twee dansende benen heb ik persoonlijk het meest bewonderd, om jouw zeer zware taak een beetje te verlichten, lees ik ook heel graag topic's van andere mensen, maar jouw advies blijft een speciale waarde houden Marco!! Ga door!! Groejes.. Klaas..
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Marco, en andere,
Heb iets gemist op het Forum, het viel mij wel op, dat ik de naam Marco niet meer tegenkwam. Ik weet niet waar de kennis vandaan komt, dat jou berichten niet meer welkom zijn, doch vind definitief afsluiten, omdat enkele een andere mening hebben, niet paralel lopen met je kennis. Voor mij steek je hier, met je technische kennis, en hopenlijk ook met je ,,mensen" kennis, met kop en schouders bovenuit, dit zonder alle forumbezoekers en respondanten te kort te doen. Zou het zeer zeer jammer vinden, als je omwille van enkele, je hoofd in de schoot zou leggen, en de vele, vele, en nog meer vele, die jou interesse en antwoorden wel ontzettend op prijs stellen, met dit besluit teleursteld. Als je bij je besluit mocht blijven, kunnen we dit alleen respecteren, en je in ieder geval ontzettend bedanken voor de energie en tijd die je hebt vrijgemaakt, om ons BMW-Hobbyisten, technisch bij te spijkeren, doch als welgemeend advies, slaap er nog eens een nachtje over, en geef dan nog eenmaal reactie.
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'herman', geïmporteerd van het oude forum:

dit thema had het verdiend om (wel) met hoofdletters geschreven te zijn.
ben het van harte met de vorige "sprekers" eens!!!
marco moet blijvuh
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)