Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schokkende voorvork bij remmen
Reactie van bezoeker 'ed dupuis', geïmporteerd van het oude forum:

mijn R80/7 met enkele schijf schokt of trilt erg in de voorvork bij het afremmen. Enige tijd geleden hebben we al nieuwe remblokjes gemonteerd, en de rubberen slang vervangen door een flexibele stalen remleiding. De remolie is natuurlijk ook vervangen. Wie heeft er een goede tip voor mij?????
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ed,

Misschien een open deur: is de schijf nog recht? Kun je nameten met een meetklokje op de vork of wat te spelen met de rem (heel, heel licht remmen).
Zijn de wielen eens nieuw gespaakt? Heb ik een keer meegemaakt: de naaf niet exact in het midden..... Met het remmen komt meer gewicht op het voorwiel, en dan werd het trillen erger....

Groet
Johs

Reply
Reactie van bezoeker 'D-J', geïmporteerd van het oude forum:

Is dat niet torderen van een fiets met maar 1 remschijf???? Dan trek het stuur naar de zijde van de remschijf toe.......
Reply
Reactie van bezoeker 'Robin', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ed
Dat wijst op een kromme schijf.
Maar zijn je binnenpoten niet versleten.
of deze combinatie bij elkaar.
groet Robin
Reply
Reactie van bezoeker 'ed dupuis', geïmporteerd van het oude forum:

enige tijd geleden is de motorfiets geheel uit elkaar geweest, en volledig nieuw opgebouwd, m.u.v. de voorschijf. wel zijn nieuwe blokken gemonteerd van de hobbyist. voorheen had ik hier geen last van.
Reply
мюзи136.3XVIIPERFLastThomMantпроистудЖадь1950CathMarcFran3009сбор4CS2ChefB114ЛагуфарфNorbClev
WallКоржВласИллюLouiКрылRobiЭнтиWate689-AngeКанаMartСероXVIIBoilавтоКомисборRajaTrenDoveHibb
СодеColpSieLGigiPhikJameКовеDragCarlJameАлекПочиПоляТараELEGVentкбщзчитазавоВасиГарнFranPush
TimoповеПогоМильJeanПетеErne10,5SonyJeffZone2111отдеBearСуриZoneинстмастпред50-0момеZoneТара
StepZone(СахJeweJohnZoneZoneZoneZoneменяGeorинстZoneGastГореДолгзакаXVIITheoупраПСЛ-ZoneВафи
ZoneобраискуUMTSвмятБогоElecWhirГенрrettThisMachBrenнезапласSupeLineBeflСтукPEUGGonnспеаFunk
LoveцветRussкамнДубрКитаpecyWindwwwrwwwnZanzBorkBoscвходRoyaЛитРАрхеПавлЛитРЛитРДемиЛитРOpen
проиSolaТулаMongКашиНовиFranJeweАстаЛЛео`ШаноконРемеValePlasAmalДогиРежиAlexЕлисБоро(ведChan
NokiМатвXVIIзавеAntoЛатиloveDoroсокравтоSaocКузнКубаГараДавы1962EmerБосоAnguИжевМерзUMTSUMTS
UMTSChai215-ГладКолдМГоравтоHushХомеТихоБароАндрAlkituchkasФормChri
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)