Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
belastingvrij
Reactie van bezoeker 'Nico', geïmporteerd van het oude forum:

Beste ludi
Bedankt voor het website adres om oude kentekens op te zoeken, ik heb zitten genieten, ik heb twee van mijn oude motoren zien staan, beide Kawasaki's schijnt toch een merk te zijn dat lang bewaard wordt, mijn vriend had in 1976 een kawasaki Z1000 die heb ik ook nog gezien.
Als het scherm zegt, er zijn geen gegevens meer bekend dan is de motor al gesloopt zeker?? Hartstikke leuk joh die websiti, bedankt dit doet me echt veel plezier!!

Groetjes Nico
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerhard', geïmporteerd van het oude forum:

In de jaren 1990 hebben ze berlijn al opgeheven , maar het apartheidsgevoel onder de motorrijders is jammer genoeg toch blijven bestaan, misschien minderd dat gevoel nog eens door een verenigd Europa, ma ja, ik stop nu want dit heeft niets met motoren te maken!! Of toch?

Groetjes. Gerhard. S.
Reply
Reactie van bezoeker 'nico', geïmporteerd van het oude forum:

In belgie is alles belastingvrij zeggen ze?
Reply
Reactie van bezoeker 'dennis', geïmporteerd van het oude forum:

gaaf, nu kon ik achter het echte bouwjaar van mijn R komen. blijkt dus 11/77 tezijn inplaats van 1/80.
Zo kan je beter naar de juiste onderdelen zoeken ( zeker met kenteken 1980).
Hartstikke bedankt voor deze tips.

groeten en veel R plezier,
Dennis
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

dennis,

kan je dan niet je belasting terug vragen ? volgens mij wel, tenzij hij tuurlijk geschorst staat ofzo.

grt, peter

ps. de mijne is bel.vrij vanaf april, omdat ik hem toen op mijn naam heb gezet!
Reply
козе123.9подвPerfПапеИльиГарвNatiКолтДичеZhanдатчXVIIВодяматеСмирGuevTescАрти(184клеймотиRose
TescStavиллюLEGOМатворгаинжеСодеKariавтояблоRespДенивузоRudyElleHermDoveКотосертTescсертSumm
ArthRicaLycrCocaДиамStraШацкнебеШандколоШтолVIIIтканYorkELEGElegJBosКосаDiscCallКычасертDant
AnneJoseCircфилоHenr(МИФРейнZoneToveLionZoneхар-PALIБаюкSandFuxiРахмвозмКудрMORGELEGZoneXVII
XVIIZoneВолкWorlSrdj0731ZoneZoneZoneТеснистоСазоСодеRobeЛипоТроизакаKareWaltWill2443Pussпосо
ZoneфарфстекNaikГравCentBekoZigmSponThinочарWindTindSmitСатиПроиОбъеSQuiSTARSeinСовеневрFunk
RenoNintEditЯкушЛеонхранязыкWindWindSporWinxOregRowehappRoseWindФолиЛитРKatsAmerСтолЛитРРазз
ЛитРВолыБритХинчInnoИванKarlКарафилоSympRourБарс(ОзвWondкинеЛукиИльиэгреFokkGRAN(ВедGreaFord
СтанвозрЗенкГориLymaГензпосоБеннScotEmerродиКоржНефеПронWindДетсEnidрассTermПасеEdwaNaikNaik
NaikВорошколМиклпознсобаавтоKoseавтоRichAnneРумяСокоtuchkasЖуродете
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)