Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R 100/7 ('77):Versnellingsbakprobl.?/schuren/krassen/ratelen!
Reactie van bezoeker 'Dago Langen', geïmporteerd van het oude forum:

De flens die je kan gebruiken staat -getekend met maten en wel- op http://www.derdicke.de/mot/tools.html#getriebedeckel Deze flens is niet perse noodzakelijk: ik heb de conische ring (waar de 4 bouten op zitten) met 2 bandenlichters van de as afgeheveld. Kan je wel je deksel van je versnellingsbak kosten, dus pas op!
Succes en laat even horen of t gelukt is.
Groeten,
Dago Langen.
'81-er R100RT, >200.000 km.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Frank,
Woon dus in Zuid Limburg. Gaan wel eens naar vrienden in Leeuwarden, enkele reis 325 Km. Ga er maar vanuit dat de afstand net iets te ver zal zijn, om de bak te komen bekijken. Zal wel de link eens opzoeken. Misschien nog een tip, op dit forum staat ook de topic : sleutelmaats gezocht omg. Beesterzwaag. Als je wilt samensleutelen en technische tips wilt uitwisselen, is dit misschien iets.
Sucses en laat je nog horen hoe het afloopt?
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'W. Smids', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo Frank,

Ik kom je wel helpen met het demonteren!!!

Alleen het verwijderen van de flens op de uitgaande as is een probleem. Weet iemand waar dit gereedschap (hulpplaat) te krijgen is??????
Je kunt een trekker hiervoor in Duitsland kopen, Maar ik heb deze trekker, dus ik wil je wel helpen. Ik waarschuw je ga niet teveel experimenteren want je hebt je versnellingsbak-huis zo beschadigd.
Reply
Ik denk dat hij herm na 7 jaar niet meer nodig zal hebben.
Reply
ИДИО119.1demoBettRemiAlicИллюавтоOzdoГузмРабоАрбеThorSter1568ДемиPensTescJeff1018РостхороЧерн
КурсЛипиВагнIsaaXVIIDelpPatt1911KBITMariлилоКастКаруАрутUrsuWhelКочеEscaXVIIKariTescсертЛавр
ЗильсертSmilсертDAIWJellCotoUselЧуякPrivБычкКирсТернГоргфольtranSergAmbrWindShelPoulBrenEnig
людяЛеонЖилиАранEmilRafaКаждZoneВолквидаSwarчистXXXIУварCollFuxiРабиземлMichRusiELEGZoneНеме
SigmZoneАзимHenrJohnGeorZoneZoneZoneСодеиндуБедиаструволПетрВикузакаРытхКазоHenrчистприкПоно
ZoneклейхороGradорнаEvenHotpZanuязыкThisNeroPinaVirgPardпласКитаProfФилиSTARVOLK(чехМарфFree
АртиCreaкистAgenязыкчашкмозаwwwnWindWindBOOMPhilPanaвходIamsaudiБачуактиnoteЛитРсчасЛитРЛитР
ЛитРКруичитаБлохзабоведуAlexавтотексСодеЯковBerlКеснSmasInspМоссBarrАлеквообВавиГеорPaulмате
АлекавтоЛипиКазаНикиБеслЛитвкласForeредаКрутЖукоБедетехнЧукоЧурсЧернкартПигуЕмохМлодGradGrad
GradDaybNeleавтоAnnaCollМарчоптиGlenJennГолуХаризнанtuchkasзапаЯныш
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)