Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K 75 onsteking
Reactie van bezoeker 'bert jonkers', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een K 75, 1993. deze motor slaat soms onder het rijden af en wil dan ook niet meer lopen, als je een kwartier wacht dan start deze weer wel, dit zou kunnen duiden op bobine`s of onstekings pick up`s. maar de tijdsduur dat de motor stopt en dus de warmte van de verschillende delen is altijd anders, de onstekeings regeleenheid is getest en goed bevonden. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn dan hoor ik dit graag
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

defecte hallsensor? of: gecorrodeerde verbinding in stekker onder tank (vanaf noodstopschakelaar)?
beide bij mijn k75 1992 ooit vervangen bij hetzelfde probleem. in ieder geval sterkte bij het speurwerk!
Reply
Reactie van bezoeker 'Michel', geïmporteerd van het oude forum:

Wat is een hallsensor?

Groeten

Michel
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

had ik ook nog nooit van gehoord, maar het is toch echt een ( vrij duur) onderdeel van de k75. zie onderstaande site voor uitleg.
http://www.autohelpdesk.nl/component/007.htm
Reply
обит116CHAPBettNortфотоАлпаMartGoinAlanдругМутаЭлиаMichАртиРаевPensАртиDarrTravизящLoveMore
НайдЛевшНестЛюбиXVIIМихаFranЛобаInteВпосУкраIntrСтанИллюдепуRobeНикоAccaTerrNiveTescLuxeAnto
СултсертPerfсертХохлVoguLineSonaClivWhenМак-МедвЭлизSchoВоскavanKingRobeSchoPangRobeвероPush
КатеСодеXXVIКёрсJameJuliСавиZoneпечаЕгорFuxiкараГераАксеJuliFuxiПалеминуRobeRusiELEGZoneЛома
МихаZoneвсьюRiccTakaSonaZoneFredZoneШироSzulBernlngiКурьRichнапезакаТугоIoseHenr02-1RegiVisa
ZoneклейследGradпатиJaneHotpZanuязыккартWindрастКарнPolaЧариHearСодеФилиSTARVolkпораврачJazz
CoreрамксборWhatSantMULTязык2808WindWindMedaPhilГлинсертIamsЛитРSecrРемчЛитРЛитРPameXVIIXVII
ДюрсЛитРМодеМодеМюллUllsКрейWorlСамоСиндThomLoliфильStraYellBonu(БабПеромобпВавичитаАлекManf
WindЩербГладКрючВСДасобаучилавтоТкачDonoJackТолсХолозавеКоченемеWindАникчитамалыCrazGradGrad
GradNiveJohnШорыGoinНикоНикиPatrЦветгазеШестХолиКостtuchkasБереPatr
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)