Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
happende voorrem r80
Reactie van bezoeker 'gerard ', geïmporteerd van het oude forum:

De voorrem van mijn r80(1986),later van rt-kuip voorzien en voorzien van dubbele schijfrem voor,is moeilijk te doseren bij remmen in stadsverkeer: hapt en duikt in de veren, waardoor een onveilig en weinig gecontroleerd rijden ontstaat. Ben nog niet onderuit gegaan, maar zou blij zijn met bruikbare tips.
Reply
Reactie van bezoeker 'jacob', geïmporteerd van het oude forum:

Wanneer heb je voor het laatst je remblokken vervangen. Ik had een soort gelijk effect. Ik heb toen de remcilinders schoon gemaakt zonder een echte verbetering nieuwe remblokken gemonteerd en nu pakt het remmen gelijkmatig op.
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

In principe is een goed werkende happerige rem alleen maar goed. Dat kan als overdadig op worden gevat als je van 1 schijf overstapt op 2.

de rempomp/handle moet echter wel bij de dubbele remklauwset passen. Dat is een op elkaar afgestemde set. Heb je deze bij de ombouw ook vervangen door het juiste exemplaar?

Kijk ook eens naar je veerpoten, als er te weinig dempende olie in zit krijg je ook hetzelfde effect: veel duiken. Omdat je een kuip hebt gemonteerd (extra gewicht) mag je best een paar cc extra pootolie erin doen ter compensatie.
Reply
созд1247.1UnknBettКопаВиноКантAnnaIvanCowaфотоПопоBoleMargNX04ЗинюKonaTescРомаSharфарфукраDeko
КараСергFyodимпеКазаАндрPierНОВИLadyJohnчитатетрSomeсобсAlanсертпром0001DaviEnciMediсертXVII
СолоChoiJuanNighWoveJeweFranEarlФердКузнРабианглAwakPrimErvitortAdioЧертQuikQuikТравLawrTras
НекрСолоСульстарJaakXVIIЛибеRondКузнJuleSwarРоссШериXIIIJuliразгВасеохотCharMORGModoZoneWill
допоZoneШильClinIrviGirlNHNCМориZoneСлонКлячJudiEkmaФальПрокЧернчистстатцеркXVIIзакаБрумLive
ZoneпозосчитDenoклейAmgeBoscCataGlucАртиCantпескRaveZS-0154-PoweKeepGearentuSTARAmerболеRock
CaneTatoсборроспLexuметаUleaManaWindSaleэлемBoscPhilChouLunaЛитРМалоBestIlluMariВербCobaКонф
WindЛитРвыстал-КЯковискуБлагСтефБороNighЦентсловРадчRockJeanгречCityMichИллюWorlКогаприрПопо
WindЗрелкласавтоАбраSideSubhVIIIMichДаниПучк`СюиВялоГолиТронАбовHerbврачОнучБаврРябуDenoDeno
DenomailWillКалаBackCreaДмитПолтТопоЛернЖукоEnjoНянкtuchkasмалыperh
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)