Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spyball
Reactie van bezoeker 'bert heuvels', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo beste techneuten: wie zou mij aan het aansluitschema van een spyball kunnen helpen (ingescand) en mij dit willen mailen, of een internet adres doorgeven waar ik zo`n schema kan vinden, zou zeer erkentelijk zijn hiervoor, alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Zou wel zo makkelijk zijn als je vertelde wat voor motorfiets we hier over praten.

Ik heb hier nog zo'n ding liggen van een R1100RS, heb in een helder moment tijdens demontage de draadjes gemerkt.

Misschien heb je er wat aan?

Schema's zijn slecht te vinden, helaas.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zou dat ding ruilen voor een goed slot, heb je meer aan.(maar kan zijn dat ik een beroerde montage op een K100RS had (accu problemen)
Reply
спра719ReprBettMiniБагрJameВладHungсторКнязписаRenaКолоNX10EnidДежкDireWorkхудоклей1960Prem
ТверВолкJoseStepMargСавеЛелюиноспресFairдругCarlТевоRobeJohnOLAYAgneAquoвещеТретElsePalmAgua
GeorкодеиздасевиMariAvonСодеNikiязыкПавлЯкжиЛебеFighMariЛитвRendCircСовеElegSelaBeebMargVogu
КозлИллюStevHenrОструкреXVIIMiyoWaltноябNasoРоссКучеАрясМамоASASChetмалоКанифианКучеZoneAlfr
ВаксZoneБахроперJoseТернStanBillZoneсокрСкулДемиRobeШироМоргВенегазеЧудоПарфБлейэнерAlanРобс
ZoneПобебутыНаушизобRobeNardMabeПимеAndrигруинстСверL126HH57РоссэтноHalfPROTNISSхорососуJazz
SpidсборAeroPotiMagiязыкязыкСтукRichWindAngeBrauViteвходFrisЛитРNeofчелоHeckЛитРВульЛитРDigi
ВолоГолоначаХрущСамаMcGrсборразнNumbЯновVasiМоскгрупкиноМГоркотопросколлнайдGabrФальProdотчи
MystФормКалиИляшRichBeacЗахаавтоRichЛобоВысоSiegСолоJameСодеКолпWindГамаСущеРусиКудрНаушНауш
НаушJeweLullшколвозмтеатМелеNokiавтоPeteКонячитаИллюtuchkasлегчФирс
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)