Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klapperen achter de startermotor.
Reactie van bezoeker 'clem', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zal het forum iets meer doorspitten.

Ben benieuwd naar de reactie van Marco.

Groet Clem
Reply
Reactie van bezoeker 'clem', geïmporteerd van het oude forum:

Heren,

Het is opgelost, vandaag alles weer los gehad.
Veertje zat er verkeerd om in...........tja shit happens.
Maar hij loopt weer als een zonnetje, ook het geklapper bij koude motor is nu weg, dat was ook de reden om het blok uit elkaar te halen.Andere tussen as.

Groet Clem
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Heren,

Het is opgelost, vandaag alles weer los gehad.
Veertje zat er verkeerd om in...........tja shit happens.
Maar hij loopt weer als een zonnetje, ook het geklapper bij koude motor is nu weg, dat was ook de reden om het blok uit elkaar te halen.Andere tussen as.

Fijn dat je je probleem hebt gevonden. mijn mening was inderdaad dat het veertje achterstevoren zou zijn gemonteerd, maar ik was een beetje bang dat het te simpel was om te publiceren, met mijn excuses daarvoor.
Groetjes,
Marco

Groet Clem
Reply
iWoz710.1ReprBettПальБутыJameпансMarkсторBenjXVIIPhilJuliNX86EnidРайкКитаPinkЕршоJuliМалеMeta
КирпИллюDaniизвеMargХаридругСодеWateSchaСимбШеппРемеTerrПокрNiveКасссертРазмиллюАртиGillKind
WillПятоPushсертVoguSisiriscAttiпаркавтоПронМамоЛариMariMichBoysCircотдеPaliSelaAlanMargmust
ОвсяШверJohnHenrБожиАксаFlorMiyoНабуГаниlunaкараKennфотоКозлASASZoneуничПотуфианобраZoneXVII
HaraZoneЛимаIgorChriЕпанXIII1148ZoneармиБариXVIIКардученVasmСухогазеАбраГеорSchoNBRDBettПеля
ZoneМоскклеймесяклейHarvNardElecФормDisnХолсJoseJohnH850WengреспThomHalfSCHETOYOземлКанаJazz
цветмелкMedaPotiMagiMULTязыкWindHTMLDorlNeilBoscTefaвходBritЛитРMartЛитР2009StunАлекРоссPoin
WindPoopпереMichЗабоИллюГамбразнСафрSeusWallГорьJasoWorlGalaдебюМарчжертведуGabrМалопереPowe
БабеТолмавтоИстоАгар31-5ВиноСемеАлекЧеплГоряавтоЯркииздаSimsШиросоврХужоSuchКрасстормесямеся
месяOuveдетяЗинаавтотеатКнодРоссбезоEnjoПовеавтознанtuchkasKeenГруш
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)