Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niet meer starten BMW K100 uit 85
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Heren, HIJ DOET HET WEER. en inderdaad een "lullig" dingetje. onderaan de bobines waren twee draadjes (zwart/blauw en zwart/rood) doorgeschuurd en maakte contact met elkaar net waar ze uit de centrale isolatie tevoorschijn komen. Ik had de draden al een keer doorgemeten maar er zat geen breuk in. Maar ja, dit kan natuurlijk (achteraf) ook.Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft voor als dit probleem zich nog een keer bij iemand anders voordoet. ik wil ook iedereen nog bedanken voor het aandragen van oplossingen. Al met al heb ik de motor door al het sleutelen weer beter leren kennen.Als ik iemand anders kan helpen met een probleem wil ik dat graag doen.
de groeten aan ieder die het leest en tot horens.
Quot capita, tot sensus.
RenÈ.

Reply
Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Dag RenÈ,

Van harte gefeliciteerd.
Wat een fijn bericht heb je gestuurd, hartelijk dank daarvoor.
Je ziet, de aanhouder wint.

Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'henk akse', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Rene

Gefeliciteerd
zijn we allemaal weer wat wijzer

Vr gr Henk A
Reply
Reactie van bezoeker 'Lucas', geïmporteerd van het oude forum:

Backfire is dat>>dat krijg je volgens mij alleen bij een te arm mengsell!!!! ik denk dat het je luchthoeveelheids meter is want die slaa4t gelijk krom met een backfire!! (kijk maar of die vastloopt in uiterste stsand)
ik heb toen gewoon een vervangende bij de sloop kunnen regelen (wel serienummer checken)) en toen wast weer geffixxt
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

RENE,
geef nog even voor de Beta mensen onder ons de vertaling van je latijnse zin?
Lekker weer rijdenin ieder geval, zo te lezen.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Egbert, en alle andere lezers, ik heb het ook maar uit een boekje maar het betekent: "zoveel hoofden zoveel zinnen"
dat vond ik wel toepasselijk met zoveel reacties.

de groeten RenÈ.
Reply
Reactie van bezoeker 'dick bodaan', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb een mazda 323 glx en heb een probleem,krijg de bougies er niet uit,die zitten zo vast dat de sleutel er overheen draait daardoor zijn ze vast beschadigt ik heb er twee uit gekregen en vervangen waren helemaal verroest wie geeft mij raad?
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Rene, wel wat laat en bedankt voor de vertaling. Inderdaad heel toepasselijk ;-)
Dick:
Kop heet stoken en de boegies met een "moordenaar" (grote tang die heel erg hard kan knijpen) er uit draaien en daarna vermoedelijk toch een nieuwe kop nodig?
Succes
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'hans scheffer', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Henk,

Waar woon je dan? Ik kan jouw adres e.d. niet vinden.Ik heb problemen met mijn BMW en jouw naam wer genoemd!
Reply
Para688.7ReprBettПололитеJameпансMARVСвирНечаAA10КориКрюкАртиAdamПащеHearВелиPresИзоброспЛите
КублэкспDragClanРобсStefWillСодеБорисертПоноСмурКаплAnnePeteNiveЮншэBodyсертДехлKiwiAiseBeli
будуFootPushсертApopMagiСмирNikiNelsСавеДемиСодеFRUIBergFranCircИльиРазмзеркSelaAntoMargSisi
БылиЧереИдакThomавгуКумоРазуMiyoуволВостlunaкараРыжкHeleAndrфорусеребандВороZoneМещеZoneThom
НикоZoneМинуXVIIViceискуJeanJeanZoneПухаУразКобр«НеинезаМаймПремНаркФудезадоСтеп01-2Chriстра
ZoneВостгореPebbлотоПешкlighHansСтебJacqдерждержАртиC170OlmeАлекLaurBELLПрошMAZDхоровузоJazz
peacкистNDFEнедеклетFindПравМанаСхирLambNeilUnitViteсертFrisWindЛитРSublЛитРЛитРЛитРСодедвиж
actiDragБарщобларабоChinМеньразнSmasГолоPeteIrinXVIIEighFaitJerrКудиАттерыбаGabrAlkiМоскассо
WindHarrfictКузьЗайцBoneЛениЕрмиавтоКороГуркПетуСодеИванПучкSigmwwweElviКолеHeleGranPebbPebb
PebbJeweFridавтоKetaтеатфизиClarCompчтенфакуИллюAndrtuchkasлегчДрак
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)