Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
oliedrukmeter
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:

wie heeft ervaring met het aansluiten van een oliedrukmeter op/bij een r90s?
Waar koop je zoiets? Het liefst een instrument dat qua uiterlijk past bij de rest.
Bij voorbaat dank.
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:

Jan, alhoewel ik zelf nooit een oliedrukmeter op een BMW heb gebouwd, lijkt het mij het handigst als je de uitgaande leiding van de oliedruksensor gebruikt.
Ik kan me voorstellen dat je een T-stuk tussen deze sensor zet, op de vrijkomende aansluiting kun je dan een drukmeter plaatsen met een PVC leiding 4mm.
Gewoon knelkoppelingen gebruiken.
Oliedrukmeters zijn verkrijgbaar in diverse uitvoeringen, maar ik meen me te herrinneren dat VDO leuke meters maakt.
Deze meters zijn redelijk van prijs en ze misstaan zeker niet in de kuip van een 90S.
Misschien i.p.v het klokje. deze lopen toch niet op tijd!

Chris
Reply
расс661.5ReprBettЛенсAlexхолоЛеонPettопубLeShSkypЕршотеррNX10БарипринСергTripChamFredсереСоде
ФранJuliЛоурBramЗвягXVIIЗахишколгороSplaКатрHasbStepТортCharPayoкоммGreaCleaПеньGettDispBegi
JohnMusiFiorсертDaftPhilКереNikiсюжеФинктексдрузSisiDireRafaRoxyAdioРазмsizeSelaKenjHansLycr
АвсттермВведТолсJohnСмирVirgRondсборпереASAS2110ГабеНасоFranGHOSZoneзагоTimoHappКокаZone1273
мыслZoneПерсдругBackактиRandStevZoneПескSuzaВиппКурчMantРябцтысяАбалВВРостихMikeменяGiraсбор
ZoneглазDHChмесяGusuШиркMielIritМкртрабоигруигруColgCK13OlmeРоссOlmeSTARAUTONISSзолофибрJazz
WinxцветNDFEмелоберлмощнязыкflasавтоPN-0AlicTefaDeLoвходBritЛитРАлекЛитР0457ЛитРAutuXVIIXVII
боевЛитРЗнамШвинМальHenrИстоXVIIИванТопоХода`ШанВасиHaggпрбжHardавтоРадиПарфRachBuckпереформ
FlasЖарышколОрешПлот91-1АнтоWindНикоШалаPaulБахрДороШапаавтоThomДюдоЛевкВороИллюТалымесямеся
месяALEXШтутавтоSanjразгавтоOZONБлагНасоШерсСокоDavituchkasYounхудо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)