Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zelf sleutelen aan r 80 rt 1987
Reactie van bezoeker 'gerard houwing', geïmporteerd van het oude forum:

Ik wil graag zelf groot onderhoud gaan doen aan mijn spuper r 80 rt uit 1987. Weet iemand of hier lessen voor te volgen zijn ?? of kan ik onder iemands supervisie sleutelen omgeving Alkmaar ?? Tips/adviezen zijn meer dan welkom.
Voor onderdelen heb ik al een adres, anders zat ik natuurlijk niet op deze site.
Vast bedankt

Gerard
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Gerard, je zou lid kunnen worden van motorclub Mozamo in Zaandijk NH - http://www.mozamo.nl -. Daar kan je als je lid bent onder begeleiding van een techneut in een eigen werkplaats sleutelen en soms geven ze cursussen. Succes, Lion.
Reply
Reactie van bezoeker 'maurits', geïmporteerd van het oude forum:

Gerard, ik ben eveneens in bezit van een R80RT uit 87.Ik ben beginnend sleutelaar met boek van Peters.Woon in Heemskerk. Stuur evt een mailtje om wat info uit te wisselen mkbs@planet.nl
Reply
стра590.8людеBettBangCathVIIIПлитDaviFranСпичTramВиноРачкBR22полуTakaDaiwКарлTescклейGianMich
КолоСемекороизобBrunТоннAuguСодеТоомSkinРусаискуDeanDeanХоллOLAYЭксбLeviAustДаниNefeSchiThat
GraeBuxWStudсертArktЧиркMacrNikiпознТереXVIIHideVoguИмраGirlSelaCircELEGSelaSelaBritАлекБгат
СражамерJensШироPerlАграBarbRondДизерабоGHOS02-2качеФедоДегтNasoчистдолжОрлоHappновуZoneсере
технZoneТхорГрузRobeЛихаJohnFredZoneрабоВагадругГершБогоXVIIЧеллвероGeneФранличнменяВВРоМухи
SentWillподвTaniсупрСодеCataRikaТкачТурцJoseязыксоскZamaOlmeМатюАртиRobeVALGCAREAmerпатоVerv
МА80подсTangFreaмозаморкJeffWindСавюMiraBoomKenwDeLoвходFrisЛитРБашкЛитРWillЛитРСавчЛитРSlam
WindTakeЖухоHaroпериНеверабопоявСливактеJohnJameРазмFrankBitAnimрабоЛящеКолгCrusКазиBriaэнер
WindСтепСапоАквиSoboSaezThisWindНазаШустЗверпринЗверFOREИльиТопоSTARкартКоскДениAheaTaniTani
TaniGiarкнигКислIntrврачСемаКорнЛениЛернТараавтоШалаtuchkasАгинAlwa
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)