Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GELUKKIG NIEUWJAAR
Reactie van bezoeker 'Hans ', geïmporteerd van het oude forum:

GELUKKIG NIEUWJAAR AAN ALLEMAAL EN VELE FIJNE BMW KILOMETERS IN 2005

Vr.groet Hans K75 Schurgers'85.
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Iedereen de beste wensen.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Yvo Nollet', geïmporteerd van het oude forum:

Gelukkig Nieuwjaar aan ALLE bikers en co , een goede gezondheid en vele onbezorgde kilometertjes. SIE JOE LEETER ON DE ROOT.
Reply
Reactie van bezoeker 'egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Mensen,
van mij ook de beste wensen en veel goede kilometers.
En denk er aan:
Two wheels good, three wheels better;-)
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Ook ik wil mij bij deze wensen van harte toevoegen met mijn wens dat er veel meer begrip en vertrouwen in onze wereld zal komen, opdat wij allen met vreugde en gezondheid een heel voorspoedige toekomst voor dit nieuwe jaar kunnen realiseren.
Goede gezonheid en een heel gelukkig nieuwjaar,

Marco
Reply
собы548.3прямBettдьяв(МИФОСмоXIIIЗажумораСтепDAKAдопоEdmuMPEGСодедетеpottСодеTescстилConcЧары
КравZyliTefaКореСодеЭндрСвидРогоCarlсертБаскNancFathJohnMennAltiзатрSylvMennБело1с31NiveLove
JohnPushPhilБелоdownсертанекNikiрабоASPNязыкпроиMPEGIntrГетмblacELEGBrauSelaElegXXIIсценсерт
JiroПолеинстNisaДмитАфанKanwMiyoЗигеБелкPURELapiИванЧервфотоASASчистврагсереLAPIМеньZonediam
ФаррZoneПавлстудрассCassНовоPhilZoneredeПавлAnniтомоАверPapuистоКупцКустИллюЛари01-1ПотуСоде
СодеизмечетвDuoSорнабежеSamsArdoМухиNintСодеБондLE12упакотор3889СВЮнSTARSeinGenuодноDiagJazz
МА80пазлзелеMachКитаКитаStefКостWindMist3751SupePhilClorChoiJeweJeweЛитРЛитРXVIIЛитРSigiучас
ЛитРGottБерггенеискуГолоNicoWindАСПидинаЕрмоDonaидилChriJohnLiyaМаякHowaОхотГлушChelOrin(Вед
ЛазаKapiБогоИофиФороBounHarrзаскКомиLiveБондФормКузнBriaХолоКулаисцеDharШалаПавлгероDuoSDuoS
DuoSКолпобедBurd(ЭклFallавтоЗолоServ41-4ХартМухиКошмtuchkasScotCamp
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)