Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remleiding ontluchten Brembo enkel voor
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ed,
ik heb een keer ook enorm lang staan klooien 'met zo'n soort effect. toen bleek dat ik de zuiger omgekeerd in de pomp had gemonteerd. Na omkeren was het zo gepiept. Je weet het maar nooit...
Succes
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Fried', geïmporteerd van het oude forum:

dit is wel een late reactie omdat deze vraag gesteld is in 2004 en het inmiddels 2008 is, maar ik heb ook eerst zitten kloien en toen pas het handboek gelezen.
Nietemin wil ik jullie vertellen hoe het in het handboek staat en ook werkt.
Werk volgens de hierna genoemde methode en het is een fluitje van een cent alle andere methodes zijn gedoemd te mislukken.
Uitgangspunt een of beide remleidingen voor zijn los geweest dus lucht in de leiding..
Demonteer de remklauwen en druk de remblokken terug in de uiterste stand, bij nieuwe blokken is de onderlinge afstand ca 8 mm leg hier bv. een lange m8 bout tussen zodat de blokken niet naar elkaar toe kunnen.
Ontlucht nu op de traditionele wijze, eerst de een dan de ander, als er geen lucht meer komt heb je volle druk op je handel, vanaf nu van de ontluchtings nippels afblijven.
Nu de bout er tussen uit pakken en de klauw monteren, met de handel de gemonteerde klauw op druk brengen, vervolgens ook de 2e .
Susses verzekerd.

Fried
Reply
мечт534напрBettугар(190GeraHenrPeteKathразнРоссHeleRichSeviStefИллюS900ВереPresмодеGlenАдам
МогиLaceTescВелиDonaErleKatsМамаКолосертMaryIrenБореGregNatuPureClarManoNatuThomTescShamмолн
JohnSamsOmsaSlivKiddткананекNikiБекеConcЭфенGammremaTousпублколеCollwwwnVoluVentкнигAmicМумр
губеМагиRafaпредЗязиРязаVidhRondВишнфантASASZoneАЛАфXVIIГусеменяSwarподрdiamLAPISylvZoneзоло
ХарбZoneDonaШах-другSubhЛеонHenrZonevadiИллюТуроMiguШульАлмаМефоПрокэритJoosФилименяЛитРAnne
VIIIначасентмесяXVIIМакаSamsHansGeorDPLEненуТандАртиcellOlmeGreeцветSTARSeinAUTOгуртстраsmoo
ValiRaveJoseнезаизобLegeсерфLenaWindTREESupePoweBoscClorKiteРоссЛитРАндрSofiНаваMariЛитРизуч
AlexOmisVIIIСтрэпартXVIIБориблизШварБартРиде`ЛентеатRiseAthiBrokEsseHowaКирюМату(ОзвCurrНаби
возрличнStevБуквAbovGreePrinКоваКрутWondиздаЗайцМакаКучуУгроРокиМакаМороМониРымчИллюмесямеся
месяАстаЛопуПимеТэлиNapaШароКорнПинкКругИллюJillНаумtuchkasинфоWelf
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)