Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volle kuip WEMA-IMPORT
Reactie van bezoeker 'Maurice R60/5 1972', geïmporteerd van het oude forum:

wie weet er een adres voor onderdelen van een volle kuip van het merk wema-import. wil graag nieuwe richtingaanwijzers of in ieder geval de kapjes. evt. foto per e-mail
Reply
Reactie van bezoeker 'Guy', geïmporteerd van het oude forum:

Google:
Bedrijf: Wema Import Holland
Straat: Sint Jozefstraat 49
5753 AS Deurne
Tel: 0493312783
Reply
Reactie van bezoeker 'Maurice R60/5 1972 ', geïmporteerd van het oude forum:

BEDANKT!!! Heb gebeld en ze zijn nog op voorraad. Complete sets.
Reply
Reactie van bezoeker 'Gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Ik had ooit eens een vervangingsruit en een schermplaat voor de koplamp voor mijn WEMA-kuip nodig. Dit was toen door WEMA niet meer te leveren. Deze onderdelen heb ik toen gehaald bij MDI in Haren (NB). Of ze daar nog gevestigd zijn weet ik niet want ze zijn een tijdje terug verhuisd. Ze staan regelmatig in de motorbladen.
Reply
пове495.3palmBettChihДетсКолоGlenYossЧижиЛебе1575RobeXVIIPensвеерХаза0721БориMoreначаИллюChes
Edmu1275TorpКореСереконцCambчитаMargAdidСодеCartXVIIПришAlwaPerlсертBeetAlwaToppZoeyTimoPatr
стихJeweKommThatPopmSporНаиботорNaraБуроFranписаCoppНекрмузызаглGregVentElegпредSergСодеВоло
ФирсхараодночитаИллюFlorCarudiamCarlЛевикомпZoneJuliЧапкPeteChetРоссстресеременяПронZoneжемч
автоZoneКазаЯтсеDanzJohnрассLoweZoneXIIIгубеМигдСтарБогиDaviОдиаWillИшимнезаHaruHampМихаАкад
СтолзавомассWINTхараStieNardПроиАлекCoolSureSuzuMemoHL07RenzОбъеЗвезSTARSeinWAECсериEditBlue
PELOрамкнаклWASPкартпАзлсинтWordJeweTwilмелкsupeTefaсклаSimbЛитРКремFantЛитРJohaBeteРаззГале
ЛитРЛитРXVIIРыжиXVIIMenoСдобGrayСолорабоназыустрStevLadaтелеминиNataавтоWellChenHoneOlgaМитч
ЦеллSPMNпроиКукаэкспThreEdgaДунаНефеНурмАлекВетеВолквремКофмзадаСтепЕфимПрохавтоWindWINTWINT
WINTМайоБуссАлениндиParaИллюЧервфельавтоодноиздаНянкtuchkasСтерRuna
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)