Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motor invoeren
Reactie van bezoeker 'Ludi Simonse', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, ik heb een vraagje wel niet technisch maar misschien dat iemand mijn kan helpen. Ik wil een oude motor kopen in belgie en invoeren naar nederland en hier op kenteken zetten ( het is een opknapper uit 1965 ). Weet iemand wat voor papieren hier precies voor nodig zijn. Het schijnt dat er nog al wat veranderd is per 01-06-2004.
Reply
Reactie van bezoeker 'pieter', geïmporteerd van het oude forum:

lijkt mij het meest voor de hand liggend dat je kijkt op de
site van de RDW of even bellen krijg je alle info

en als je iets koopt moeten er papieren van een kenteken
bij zitten of registratie van een instantie zoals de RDW
al het andere word niet meer geaccepteerd ondanks de verhalen die de ronde doen over een rekening enz dat dit ook voldoende zou zijn helaas stond ik er bij dat er iemand terug gestuurd werd met papieren in de hand van
een aankoop rekening ! orgineelhandboek enz
Reply
Reactie van bezoeker 'E.DUPUIS', geïmporteerd van het oude forum:

VOOR INVOER SLECHTS HET VOERTUIGDOCUMENT AANBIEDEN, EN VERVOLGENS 10 PERCENT BETALEN VAN DE OORSPRONKELIJKE NIEUWWAARDE. DIT SAMEN MET DE KEURINGSKOSTEN IS NOOIT MEER DAN 3OO EUR. GEGR. E DUPUIS
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

Ludi,

Kijk eens op de volgende link;
http://www.motorimport.dhs.org/index.php

Groet,

Rob
Reply
выво489.9зренBettMarkRobeVictLoweкартГладПсихReitКишкВладPensИвашBlacTuliXVIIAtlaпласиспоВита
ЭлиаR113Digi0508ИллюдумаXVIIРахмPaulNickармиCartДикоМелеInstсертсертCaroClicЧернCereTimoMorp
FritTrevсертPhilCotoВолоDisnSilvPrasMickТумаЛейбMornИСТуКамчPaulНатуRIALElegElegHowaБранDima
ТрапFeliВВРоКороXIIIArthGregRondПисаЯковкомпZoneиллюHansПрабкомпРоссвзорZoneJPANПетрZone03-0
психZoneXVIIHenrBillFritГончJakeZoneФредгубеЕникГурисоздязыкИллюпечаБосиPanaDaniВолкРозиРСФС
XVIIфарфмотиCDMAAKruCataZigmGoreKingZ56-буруMcLaмозаКитаRenzСтукРазмSTARSTARGeelдевадыхаBlue
MARAинствходиздеупраMajoсинтLANGwwwnSTARмелкBoscClatMaxiSimbЛитРCabeАфанАндрЛитРЛитРРаззXVII
СороcollСероСкреXVIISeghНозиCharМалюКовакурсКонсКульПотаФомиBridВасиRussАвгуcameчитаRaga(Вед
EmilпринГромДубоостаSlewKennСобекурсВилеМатвMariМатвавтоГрабТисаwwwsМиркЖукоЗайцWindCDMACDMA
CDMAИзотдетеGarrСвяжWindИллюЦируКасаПетрHansСаплСиняtuchkasУпраAlan
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)