Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen.
Reactie van bezoeker 'Marc', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ad, CK en RenÈ,

Bedankt voor jullie reacties. Ik rij overigens een R100RT/'95 Om de boel even vlot weer wat te laten werken heb ik WD40 gebruikt, maar dat werkte niet langer dan een dag, toen was het euvel er alweer alleen nu liep ie helemaal zwaar (kon bijna niet meer schakelen).
Ik heb de linker pedaal eraf geschroeft en daarna de scharnierpen van het schakelpedaal losgemaakt. Wat zat die vast zeg. Kon het pedaal amper met m'n handen ronddraaien (ik stond verstelt dat ie ¸berhaupt nog terugsprong in z'n middenstand).
Maar goed.
Heb alles goed schoongemaakt alle troep en oud (gedroogd en gehard) vet weggepoetst. Daarna het glijlager met kogellagervet ingesmeert en ik kon 'm weer met m'n pink ronddraaien.
ALS NIEUW>>>>>>>>>> WAUW.
Het rijd als nooit tevoren. Ik kan de vork in de versnellingsbak bijna met m'n voet bewegen ;-)
Gelukkig was het simpel op te lossen (20 minuten en klaar).
groeten, Marc.
Reply

Messages In This Thread
RE: Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by xaviier - 02-26-2024, 03:05 AM
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by Guest - 12-17-2004, 02:08 PM
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by Guest - 12-17-2004, 11:42 PM
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by Guest - 12-18-2004, 11:52 PM
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by Guest - 12-20-2004, 12:18 AM
Bij terugschakelen blijft pookje beneden hangen. - by Guest - 12-22-2004, 12:52 AM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)