Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ruit
Reactie van bezoeker 'Ruud', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb mij laten vertellen dat er voor R80RT een vervangingsruit is van 60/65 cm hoogte.Weet iemand of dit klopt en waar deze te koop zijn.Deze lange dweil (196)
zit nl precies in de luchtstroom van de orginele ruit.

Groet Ruud
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Ruud,
even een snelle reactie:
zoek even op dit forum, volgens mij is dit onderwerp al wel eens langs geweest, over opzetstukjes op ruiten en zo. Kan je misschien met je bestaande ruit iets moois maken.
Succes
Egbert
Reply

Heb er wel aan gedacht om ruit te verbouwen,zijn ook site's van , Parabellum.com biedt aan voor 310 $ en vindt dit voor ruit aan de prijzige kant maar wil eigenlijk ook niet aan ruit niet gaan lopen knutselen. Dus hoop geschiktere prijs :-)).

Groet Ruud

Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ruud,
Heb even de ruit gemeten op mijn R 80 Rt. Deze is 62 cm. Waar ze te koop zijn ?????
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'Eric', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ruud

In de "winkel" van de Hobbyist staat een dergelijke ruit. Onder de noemer "kuipdelen" staan een heleboel onderdelen. Zo ook een ruit 62 cm hoog van speed 7 voor Ä 134,- (hoobyistnr. 94503, fabrikantnr. 94503 - speed 7)

succes.
Eric
Reply
Reactie van bezoeker 'Maarten', geïmporteerd van het oude forum:

Ruud. Ik heb op mijn Rt een speed7 ruit (62cm) en deze bevalt mij uitstekend (1,73 mtr lang). Persoonlijk vind ik deze ruit mooier dan de originele omdat de "knikken" die ook in de kuip eronder zitten doorlopen in de ruit en daardoor m.i. gestroomlijnder, mooier dus vind ik! succes met je beslissing.
maarten
Reply

Kijk,Dat is al een stuk beter als 310 dollares,Ludo,Erik,Maartenen Rene Dank voor de reactie's.
Wat weet men van scheuren dan van Speed7 scherm?
Denk dat als orgineel ook 62 cm te krijgen id het wikken wordt over de prijs want laten we wel zijn met de euri is het allemaal niet soepeler gaan lopen.

Allen groet Ruud
Reply
Reactie van bezoeker 'bas', geïmporteerd van het oude forum:

Ik rij al jaren met een Speed 7 scherm op mijn RT en geen enkel probleem. Ik weet dat het Speed 7 scherm niet dunner maar juist dikker is dan het originele omdat men 6 langere schroefjes erbij krijgt waarmee de houders aan de zijkant worden vastgezet. De originele zijn wegens de dikte van het Speed 7 scherm te kort.
Reply

Bas ,toch maar ens hevig informeren dan want met mijn 1.96m is scherm dat ik nu heb net te klein ,zit precies in de "dwarrel"zeg maar en erg onaangenaam heb ook xj600 gehad en had daar minder gebulder op als mijn huidige brommert en daar had ik hem nu eigenlijk niet voor gekocht.Mede was reden voor afscheid van xj dat een vent van 196 een noodkijk is op zo'ding :-))))

Groet Ruud
Reply
друг482.5глазBettAndrКуклЯгунroadназвХорнAnheTescXVIIоконPensрубеMegaПечнPhilAtlaКАСЛПисаДешк
IzerLoveAtlaPaclVIIIтрилShinЖебрМаркLateКурсПолеCaldIsaaOreaCreoDropсертOreaвнимTescPalePepe
FredAmadStooSongCotoUSSRМельSilvRamaБальотлиSigmChosXVIIRajnпласюрисПимбаксемолнMichкритPush
StanШах-посвкурсJoseHenrNoriMiyoRosiБаршR2A6diamКлауавтоКораASASРоссзадаZoneзолостарZoneменя
MercZoneХодяиданБилиGoviМиллClauChetФилиотстКоппJoseСодеАлекOttoHenrВернKathВлОрJehaЖаркУлед
NormMadeпровLD-8указПроиZigmWhirNintZ56-продTrucWildкольRenzKEYSReitSTARSTARSEATкрепрабоAvan
ENTRрамксборстилMaxiВысоBabyXVIIСереMistRembDremDeLo(флеSimbфинаКозлАудиSofiFranНегрисслВиза
дверрабоПопоконцОлтаАрлюБобрarleИллюАлтунебоБрасПечеГайлГудк1925КириОвсявыраAudiSongBambPriv
ЭбернаряавтоГрамFarlПавлФадеЩербГостЛевиСавиГусекласавтоПанфШабаJeweГорьпоздстерWindLD-8LD-8
LD-8EpsoКрасобъеDeatзаниИллюЛиньАтмообщеTuomБабеKooptuchkasЗотоЕжед
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)