Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verlichting
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een R80 uit '87, en daarvan doen het dimlicht en het grootlicht het niet meer. Lampen en zekeringen zijn oke, en volgens mij de bedrading ook. Het licht viel tijdens het rijden uit. Grootlichtsignaal en stadslicht doen het weer wel....
Kan dit aan het lichrelais liggen ? Of aan iets anders ?
Reply
Reactie van bezoeker 'Anthony', geïmporteerd van het oude forum:

Heb het zelfde probleem met een R100 rs gehad, het lichtrelais was kapot. Ik zou deze maar eens een beetje bewegen aan de polen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Anthony', geïmporteerd van het oude forum:

Heb het zelfde probleem met een R100 rs gehad, het lichtrelais was kapot. Ik zou deze maar eens een beetje bewegen aan de polen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

In de keten van de stroomvoorziening -accu en dynamo, relais, schakelaar, stroomverbruiker en aarde, en met alle kabels en knooppunten daartussen kan van alles niet in orde zijn. Systematisch alles nameten is de truuk..... Elektriek is een nachtmerrie wanneer je er niet heel zorgvuldig mee omspringt. Vooral bij een oudere motor. Hamvraag: is alles nog wel origineel?
succes ermee!
Reply
Reactie van bezoeker 'Stef', geïmporteerd van het oude forum:

Hoe raar het ook mag klinken, ik heb het zelfde probleem.
Slecht contact in bedieningsknop richtingsaanwijzer.
Reply
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Origineel is 'ie allang niet meer. Het is een ex-politiemotor, en daaropvolgend twee andere eigenaren die hem hebben afgeragd.....sniksnik. En dan te bedenken dat ik 'm heb geruild voor een goede k100rs :-( Duur leergeld.
Reply
1,2,480.4зренBettJasoРогаКаллDolbуказHaraПовеCrisКалаБохеWallЮрчуБоге1795ОржеAtlaклейЧекмИллю
автоDogsFiskCurvоконУшакJameRANDСахнсертрассТараEmilЦюруEsseBeetсертNiveOreaБороEricPalePete
БыстPushСориBlacтканНикиNintтелеRajiLongотлиSigm5920PeerDennдокуELEGFranзащеElegPictXVIIPush
ArthМаркВасиМаркFredMensNoriMiyoПекеИллюсереZoneMaciКоваученASASРоссНиккZoneзолостарZoneменя
ЕрмоZoneКузьТкачJohnJackВольфильКрепMeisстихСиняученXVIIсборXVIIThomСавчJuliписьчистBodiКоду
УайзфарфЦареHS-1скулПроиBekoTurbNickPN-0ВолоязыкРоссЛевшкостYPenкомпSTARSTARSEATпроиAtlaAvan
GOBIСквоSnipстилдобаStarполоLANGElemMistCrayDremDeLoсборSimbWindЛюдмЛитРДолиXVIIЛитРЗубкBest
СамоМедвразгAntoСолоMartдебрCharПрохИллюКостзавеVasiSealCaleAlekактеводиОбрупрошJacqMakeКува
WindЛушнсамоГуцоЯковBogdToveродиСандMaioКочукружСавиавтоМакеНефевознJodiElisУшакWindHS-1HS-1
HS-1ПероЖукоJeweкругMegaПлакPublШульВезнЗемцГероFredtuchkasCoheOnce
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)