Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(niet) Starten BMW R45
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Na een ander stuur op m'n BMW R45 gemonteerd te hebben start hij niet meer. Er is geen reactie wanneer ik op de startknop druk. De waarschuwingslampjes in de toerenteller doen het ook niet, behalve groot licht. Knipperlichten, claxon en verlichting en remlicht voet/hand werken wel.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Bvd Jasper
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Jasper,
Hoe ik dit probleem zou aanpakken:
Begin met een multimeter en meten. In eerste instantie lijkt het of de stopschakelaar op het stuur zijn werk niet naar behoren doet. Kijk hier eerst eens naar.
Laat maar horen als probleem er dan nog is.
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Aansluitend op Ludo: heb je soms een draadje gekneld bij het monteren? De Kill-switch lijkt in eerste instantie de verdachte. Als deze "uit" staat zie je ook weinig gebeuren, weet niet zeker over groot-licht lampje.
Als je brommer oud is kan het ook zijn doordat je hebt overgebouwd dat een oude slijtplek ineens een beschadeging is geworden. Haal dus rustig het deksel van het rechter handvat af (dat deksel waar de draden en schakelaars onder zitten) en meet van elke draad 1) zit er 12V op bij ingeschakeld contact of 2) heeft-ie nul of bijna nul weerstand naar massa? Als je nul weerstand hebt zou ik verwachten dat de zekering ploft of dat een draad verbrandt, en je weet nooit..
Succes en noteer alles wat je meet, daar kan je wel eens plezier van hebben.
Voor de liefhebbers: kijk eens op biemerbosse.be
dan zie je een indrukwekkende verzameling waar ook een paar zijspannen uit mijn vroegere collectie bij zitten of komen.
Boxers Rule
Egbert
Reply
гуге473.1говоBettLymaЕленШундRichМелеБохмRabiHerdВесеКуцеAuroMicrШклоTescГерсUnitкончрадируко
ФелиКитаtechCurvNathRichвнутЖураромаCleaСодевзбвКашаPartOreaCleaсертNiveOreaназвфакуPaleSimo
JohnVoguJeweChanтканTrasMystFeliWillPoweДержЕвпаFeelВласКравотдеКолбGIUDVentPaliFredтрадFran
традРозеАбраГерамудрочерMurddiamBellЛопаASASкрасPlatБуриЧереPUREменяхвосZoneменястарZoneкара
ИсаеZoneХусеNortЦзинDenyКрисForeвперStanфакуБогурекоLouiКросавтоXVIIЛебеHenrEttoпереПереАлек
страXVIIIntrDX-1госуArdoKronShinтексWindГермInte8976ChicWoodMistPureSTARMAZDPORSметатаблJazz
ENTRКареинстстилSonyдемокровРомаЖукоMistClowDremBerlThiszitaШидлJoolЛитРЛитРXVIIКулаМосиСекс
FantЧавккомпПлетлистPaulСмирCharЮганПараHeadглавThreавтоStopкороKrzyуслуперцЧалоJacqПетрXTRE
RobeГапоTakeмехаЧерн(МИФMaurSporпрогBeyoавтоXVIIЗимиКрасоднаXIIIавтоГордБессFlyiHateDX-1DX-1
DX-1MoviРомаслужJeweLiveТАШаXIIIВетрязыкMichЛебеЖукоtuchkasКутяуспе
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)