12-14-2004, 01:40 PM
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi.
200-300Ä voor olie+filter wisselen, en wat inspectiewerk is wel erg overdreven.
Kleppen controleren/stellen alleen bij een grote beurt.
Moronic uitlezen is mi. alleen nodig bij een storing, als de brommert goed loopt, valt er niks uit te lezen.
Afstellen van de injectie houdt in; synchronisatie controleren/afstellen.
Ik heb hier het originele onderhoudschema, als je wilt meel ik je dat, kan je zelf zien wat er bij welke beurt moet gebeuren.
Motronic uitlezen heb ik een truukje voor geleerd van een Bosch-monteur, stelt ook niks voor.
Over het synchroniseren loopt ook een draadje hier op het forum.
Groeten, Paul.
Hoi.
200-300Ä voor olie+filter wisselen, en wat inspectiewerk is wel erg overdreven.
Kleppen controleren/stellen alleen bij een grote beurt.
Moronic uitlezen is mi. alleen nodig bij een storing, als de brommert goed loopt, valt er niks uit te lezen.
Afstellen van de injectie houdt in; synchronisatie controleren/afstellen.
Ik heb hier het originele onderhoudschema, als je wilt meel ik je dat, kan je zelf zien wat er bij welke beurt moet gebeuren.
Motronic uitlezen heb ik een truukje voor geleerd van een Bosch-monteur, stelt ook niks voor.
Over het synchroniseren loopt ook een draadje hier op het forum.
Groeten, Paul.