12-18-2004, 07:27 PM
Reactie van bezoeker 'Mensink', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb vandaag mijn R 80 proberen te Synchroniseren dmv de plasticslangen met 20w50 olie erin.
Het afregelen bij stationait toerental van ongeveer 1000 toeren was geen probleem.
De speling van de gaskabels heb ik exact afgesteld op 0,5 mm. Als ik nu een beetje gas geeft en geleidelijk naar 2000 toeren ga dan komt er een verschil in de oliekolom van ongeveer 5 centimeter.
Ook komt er vocht vanuit de onderdruknippels van de carburateurs via de slangen in de olie terecht en dit vocht maakt de olie troebel en lichter van kleur.
Is dit normaal??
Ik heb vandaag mijn R 80 proberen te Synchroniseren dmv de plasticslangen met 20w50 olie erin.
Het afregelen bij stationait toerental van ongeveer 1000 toeren was geen probleem.
De speling van de gaskabels heb ik exact afgesteld op 0,5 mm. Als ik nu een beetje gas geeft en geleidelijk naar 2000 toeren ga dan komt er een verschil in de oliekolom van ongeveer 5 centimeter.
Ook komt er vocht vanuit de onderdruknippels van de carburateurs via de slangen in de olie terecht en dit vocht maakt de olie troebel en lichter van kleur.
Is dit normaal??