Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMR R80 uitlaatopties
Reactie van bezoeker 'cdegroot', geïmporteerd van het oude forum:

k ontdekte vandaag dat de aansluiting tussen de voorste demper en de linker einddemper behoorlijk rot is, dus die voorste demper moet vervangen. Nu zijn er drie opties:
- Demper vervangen;
- H stuk ipv demper;
- BSM 2-in-1 "Classic" systeem erop.
Nou heb ik geen idee welk systeem de beste performance/mooiste sound oplevert. Iemand die me kan helpen?

[kopie van identieke post op http://www.motor-forum.nl ik kreeg daar het advies het hier eens te vragen Smile]
Reply
Reactie van bezoeker 'Reyer', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben niet zo'n poetser dus heb ik een RVS-H-middendemper gemonteerd. Na 3 jaar blinkt die nog steeds hoeweel ik aan dat ding nooit iets heb gedaan. De levensduur lijkt me dik in orde. Hij maakt wel iets meer geluid dan met een echte middendemper. Over prestaties kan ik alleen mededelen dat die zeker niet minder zijn geworden, eerder beter.

Groeten,
Reyer (R80 1985)
Reply

Bedankt. Ik hoorde elders (Airhead mailing list) dat de koppelkurve opschuift door het H-stuk. Hoeveel werd helaas niet gespecificeerd.

Meer geluid is natuurlijk geen issue :-). Is het ook mooier geluid?
Reply
Reactie van bezoeker 'Reyer', geïmporteerd van het oude forum:

Wel, er is gewoon meer geluid van hetzelfde. Dus niet een ander geluid.

Groeten,
Reyer (R80 1985)
Reply

Mooi geluid dus Wink

Denk dat het dat maar wordt. Ondertussen staat de noodreparatie (met - ahem - Bison kombi metaal, krijg je als je gaten ontdekt als de winkels dichtzitten) te drogen, kan ik morgen hopelijk zonder al teveel geknal naar mijn klanten toe.
Reply
Павл447.5счасBettYoshMihoДениБалаКурьRogeСодеРябоБогоArthOsloНазаэкспNX04XVIIMASTстилфарфИллю
ArthматеCora1708MicrXVIIклубиллюСодеMexxНосоМирзSwamГордOnseсертсертсертRougКняжXVIIBrilСель
ИсраNaviBaltStevJeweLycrMiniБермMarcGHIBJameБеззOmsaToshAlicSpliRoxy100%shinshinbonuКоляBarr
HollБобкХайкXVIIАфонКостФёльMiyoзванязыккомпZoneБельThomформсерекараЧираZoneкаравидаZoneменя
ThisсерераздАгафФролRupaЭрмаCharправWindрукоГолуTravIrisКовтОктяКатыArthсторAlexочерНезаНеча
ПолокварлакоRP-0патиBoscHotpSeleWindSupeMarv(R037700СергMagiWalt1654AVTOSTARSUZUМетаFracFunk
GrouRaveГермрабоправPandдемоneue1207MistтюбиBremBranSwarShebАндрЛитРСтавфантЛитРSimoJeweJohn
ЛитРЛитРЭрнсРедиОполLionШенфPersМатуLikeMikhтеатЗахаоблаwwwdБВЩуHugeДэйвЕвгеВасиСпирAntiРок-
выруFinoRichВасиMurrбас-ХореребеПанфБлисЖукоПустЖукоAndrавтоКазаНуждHelmпрогавтоВасюRP-0RP-0
RP-0SonyHeavавтоКараIronродиоргаЛермЗубаЧудиКопаRosetuchkasРивкProl
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)