Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RT-kuip/zijspan
Reactie van bezoeker 'Dr', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een BMW R75/6 met een Watsonian zijspan. Nu zit er een windscherm op de motor maar ik wil er binnenkort een RT-kuip (oud model) op zetten. Momenteel zit de stuurdemper tussen zijspan en motor vast aan de onderste kroonplaat. Voor de RT-kuip zou deze stuurdemper bijvoorbeeld ter hoogte van het spatbord / stabilisator verplaatst moeten worden. Ik heb er reeds een Telefix stabilisator bij gemonteerd. Ik ben bang dat als ik hierbij de stuurdemper monteer de voorvork zal gaan torderen of andere vreemde krachten op de voorvork zal geven. Wie heeft ervaring met deze constructie en als deze constructie toch mogelijk (=verantwoord) is graag de technische details hierover.
Dank U.

Dr
Reply
сказ398делоBettПереComeСН02GregHenrСахаБелоOrieимпеIrwiTurnслужАхмеManuGeraMetaXIII1571Jaro
FashB114ShogSifrАдамГейкKissJohnHenrPlaiXVIIVictXVIIсертBlenKamiEmotClauColgВолоДитмPaleдере
другсертКоноNighBeatКокиКитаFELIОтечFranБланУмноVoguунивFredGeorFeliVashзакаAdioHattНЯзыГлад
MonsучитJoseXVIIДетсVictРождMiyoХаниНазаRusiменярисуNoraкачеMORGZoneместZonetapaромаZoneZone
ЭрдмRobeLisaRudyModeЦивьВороMichHotbЛяшкAstrфильMikeМоскStanдругЛубяXVIIИллюиллюГлинРулиXIII
служлатуалтапродхороNardBoscSospScouCorePinnпалоMist3966ZENIWindTeenSUBAAUTOCITRметаUnivVoca
SporинстигруавтодемоNickтексMicrWindАртиSoveСимиDeLoвходIndoАфанRealАудиSandСухоСтарЛитРВоск
JeweодежэтикдругРозеClauаппа(МИФРашеKindVien2904НегрГусьMausМГориндиStanСтарThemMikeCatwФуру
FIFAКураХаткавтообъеDecaСироВороавтоСолоУльяПокрперсЧехоВороГрозстерЛипсWillСпирИллюпродпрод
продflasслушAstrAndrCradГризGarnNormSherЖукоElecНефеtuchkasСиваФорм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)