Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R75/5: stilstand = achteruitgang?
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Mark,
Heb met mijn R 80 gedaan wat Dick B. schreef. Naar huis gereden ( 150 Km) Thuis een kleine beurt., en eerst maar eens gaan rijden. Zijn tijdens dit rijden wel wat zaken aan het licht gekomen, maar: sleutelen geeft ook veel plezier, zeker als je de motor voor een nette prijs kan kopen en wilt weten wat je gekocht hebt. Had dit ook ingecalculeerd. Heb in het verleden wel Electro (vev) en Auto (vam) gedaan, maar daarna bij de overheid gaan werken, dus heel weinig practische sleutelervaring. Met een beetje handigheid en dit Forum is er ontzettend veel mogelijk.
Zou zelf kiezen voor de motor technisch eerst beter te leren kennen, optisch kan altijd nog.
Nogmaals Sucses met je besluit!
Boxergroet,
Ludo.
Reply
Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum:

mark, zoals je gsteren vroeg: altijd de olie verversen( en filter) banden oppompen en rijden met de geit.
ga je niet druk maken over wat er allemaal stuk kan, gaat vanzelf ( knipoog) als jij er een goed gevoel bij krijg, kopen en rijden maar!

Reply
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Wat een reacties! Het goede gevoel over deze motor is er wel, ook al heb ik er nog niet op gereden. En ÈÈn van de motivaties voor de aanschaf ligt -naast het rijden- vooral ook bij het sleutelen aan deze technisch relatief overzichtelijke machine.

Als ik er zelf even niet uit zou komen, zal ik zeker een beroep doen op de aanwezige kennis in dit forum.
Reply
Reactie van bezoeker 'staus', geïmporteerd van het oude forum:

helemaal met frans eens, gas met die bak, het is een bmw, veel plezier
Reply
Reactie van bezoeker 'Coen Zondervan', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Mark,

ben het met iedereen die zegt te gaan rijden helemaal eens. heb zelf een R100RS onder een zeiltje vandaan gehaald na 1,5 jaar stilstand. Nieuwe accu erin en alle vloeistoffen vervangen 'm even laten draaien. toen weggezet en 's gekeken of er ergens wat lekte. dat was niet zo, dus een uurtje gereden en weer kijken of er lekkage was enzoveert. op een heleboel kleine dingetjes na -waar je rijdend! achter komt- niks geks meegemaakt. heb wel nieuwe banden (en spaken) gemonteerd... ofschoon de banden op het oog nog wel goed waren, zaten ze er al minstens 10 jaar op! mocht je het hele verhaal willen lezen: http://members.chello.nl/c.zondervan/con...blog1.html
veel plezier met je brommer!! coen
Reply
Reactie van bezoeker 'paul tummers', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Bericht voor mark: accu checken, of vervangen, motor olie verversen, verse benzine en RIJDEN !

Bericht voor Paul Tummers: kolder, pure kolder!, dat moet je doen als hij 10 jaar in een sloot heeft gelegen.

succes allen!
Kan natuurlijk ook, maar je neemt dan eigenlijk enorm veel risico en ik ga ervan uit dat je toch zolang mogelijk plezier van je fiets wil hebben.Ikzelf kan pas echt genieten van het rijden als ik weet dat onder mijn kont alles zeker weten in orde is.Gr. Paul.
Reply
равв376.9сильBettПудравтогипсHajoГрунMPEGJuanмельСтарСодеMondакадПоляTescКондThreбархMonkArth
MetaцветBussСолоNaivЛеваCoenтреуБрачNickБарисборWindAnnaNiveTrueNiveсертсертвзыдSigmSchaПерв
МонтDeadUnclAmarсертсертКузнкармМихедесяЦветXXIVДревJessКрюкSelaмолнThisCircMacbGreaСуслЖарс
Ц-77HarrAgatAnteПалаSatuFranZoneMacGEricRusiZoneГороTravJohn50-8ZoneрабофоруZoneиллюZoneZone
физкSympIainопреNoahЗабоГренНилоpublКаряMadhромаконсFerzСилюсборЛику(190ХоллSonkXVIIЗыряФедо
ПушкInteклеймесяИЕЧаПроихлебBoscстихконсМГМСAskeШевчArleDaviРазм1653GenuШелеFORDЛенЭкардMode
DuckконтКалиблизколекомпигруWindWindLiveMemoBoscTefaсертRoyaWarhЛитРWindромаDoorФатхШаходопо
ЛитРЛитРKarlXVIIМаслзавеБерлOscaЦеллSeanVoguСмирсовеSympIOPSГаврMobiFranJohnBeni(ОзвСкреравн
ТопоHappсценстерТихоJohaParaРемиЗайцПавлзловорехИстрКоноЖигуNichDigiWillчемпGypsОксюмесямеся
месяWeltупаккнигPrimИспоШорыпоняСороИгнаMoonSusaСлауtuchkasDamiТихо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)