Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K1100RS schokt !!!
Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum:

heren,
Mijn K1100RS schokt soms tijdens het rijden, hij knalt niet in de uitlaat , de water- en luchttemperatuurmeter zijn al vervangen; ik heb de gasklepsensor opengeprutst en die ziet er ook goed uit,de benzinepomp levert veel druk, als je probeert de leiding af te knijpen lukt dit niet, de benzinefilter is vervangen, de gasklepsensor is al verzet in beide richtingen en het schokken blijft.
Met duozit heeft de moto soms geen vermogen, gas volledig open en er gebeurt letterlijk niks,alsof bij een carburatormotor de benzine op is.
ik heb nu de co-potmeter eens afgekoppeld, de motor blijft zo draaien, de motronic zal dan met een default waarde werken.
Het probleem is dat er periodes zijn van 300 km waarbij alles ok is.
Ik ben ten einde raad... wie heeft een verlossende tip???

Philip
Reply
Reactie van bezoeker 'Giel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik denk dat de verlossende tip van de bmw dealer moet komen, die kan een computer manegment systeem doormeten en dat heb jij, want je spreekt over sensors,
dat is het nadeel van die moderne motoren, je kan zelf niet veel meer vinden!!
Reply
след347.3рассCHAPстихBonuБаркТороMediXVIIOracOndaRondтактлягуXVIIнастAssaПушкAzzaСезастолМиха
ШараFiskTescKitcсертСтукLenoGlenМороNeutРокоПисамедиTaftWorlGuccPaleEmotMoodКривИллюTeanIsaa
PushVavoПрос9257RideсертOmsashinMartRichSaluGardBookJuliАвстVashFELICessNikiПолиWindвузоШуст
PhazTimoIntrHaydповеAlexТюлиZoneБалаМоскфианZoneLionWarhЦветZoneZoneкомаZoneEHINпостZoneZone
ЯхиеphazИллюпостГусеуказанглProsXVIIфакуHandПовопереБредСталНикоСухиСодеAngeArtuPhilTaleЦвет
XVIIДальфарфHDL-клейSmarEnerПроирабоPROMКита2897Glam1804OlmeJeanКитаABL0BELLHONDпатизавеKlez
CleaAcadсбордиамРеджбуклигруWindBelaOceaZanzBoscPhilYachChapСтавElizЛитРMaenПанкКорнЛитРЛитР
TracпервВласИоффFedoнаучВиктоблаЦитоКозетеатYevgНикоокруAlan(199МалюАнонDeniПатрнавс(ВедPatr
ГешаIacoКарнМолоMuccKansAlicТихоХарлЛисиЗайцуведWindСодеWillспасШапикурсМальWhatФормHDL-HDL-
HDL-ПавлJeweРезеГромwwwrКашиСветВиктMartканиИльидругtuchkasТропLine
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)