Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Defect knipperlicht k75rt
Reactie van bezoeker 'Erik de Vre', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Zomaar spontaan ( Naar mijn mening ) doet aan de rechterkant mijn knipperlichten het niet meer. Als ik het knipperlichtknopje aanzet hoor ik wel een klik onder mijn tank en als ik daarna het knopje indruk om normaal gesproken de knipperlichten weer uit te doen hoor ik weer een klik. Links werk alles normaal. Als ik me alarmlichten aan doe dan werkt het wel links maar niet rechts. Heeft iemand een idee wat het kan zijn ? O,ja heb natuurlijk eerst gekeken of mijn lampjes nog goed waren maar die zijn beide nog heel.
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk even of de aansluitpolen niet gecorrodeerd zijn. Deze even schoonkrassen.

Mike
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk even of de aansluitpolen niet gecorrodeerd zijn. Deze even schoonkrassen.

Mike
Reply

Bedankt voor je reactie Mike,

Ik heb net nog even extra de aansluitpolen schoongemaakt en even met contactspray ingespoten. Helaas niet tot het gewenste resultaat. Vreemd is wel dat toen ik dat gedaan had de knipperlichten ÈÈnmaal knipperde en toen ermee stopte. Bovendien hoor ik nu ook die klik niet meer onder de tank. Links werkt alles nog gewoon wel. Zal het iets te maken hebben met de bedrading ?
Reply
Reactie van bezoeker 'kees Roozemond', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Erik,

Kijk een op

http://www.gerhard-reger.de/

Vervolgens:
Hier geht es zu den erweiterten Services

Dan:
Hier geht¥s zu Dieter¥s K - Relais Kompedium

Daar zie je opengewerkte knipperautomaat;
er zitten 2 conventionele (open) relais op de printplaat.
Een heeft misschien smerige/ ingebrande contacten.

Stel anders je vraag in het forum van www.flyingbrick.de
(duitstalig, Engels mag ook)
mvg
Kees
Reply

Kees,

Bedankt voor de tip. Ik ben bang dat het inderdaad aan de knipperautomaat ligt. Ik heb even gekeken waar die zit maar volgens mijn boek moet ik de tank daarvoor verwijderen. Nou dit gaat me even te ver als leek. Ik breng 'm wel naar de dealer. Zal wel wat kosten , maar het is niet anders.

Nogmaals bedankt.
Reply

Nou, Laten repareren, was inderdaad het knipper relais.
Alles bij elkaar 87 Euro's .
Was in 15 minuten gebeurd.

Goeie weet voor de volgende keer.
Reply
Лари331.8жизнCHAPСереЛютвПетриздаПавлГолдСимоWensTefaБлагДежкAris(183BistVIIITescмлекМастНеде
язык0017С-12YorkActiхудосертJeweдопофилонапиучитЕвелFranAndrExpePaleNiveсертхудоLaurKissКоло
FabrназвСкорAndrFreeRagaLycrshinУдаланглGregSalaМельСодеЧижиChouFELILakaмолнмолнVentPierНекр
HmarJohnSidnLinoHowaИллииллюHappЛесиИМСтHappZoneвнедWindпоисLAPIZoneОК-КRondZoneXVIIFuxiZone
болгИспоJonaромаХариЛалаАбраRafaСобоКоукРыжкDaveКрасреалЧижиJuliJohnAndr1287AnneJosiСокоопуб
систNouvфоноCybeАнтуKronHansПроиGullрастWait9905КитастилSQuiБалаLabaAVTOABL0SKODиграAmerJazz
ValiдекоdowsProSКитаWinxВысоREWAPoweHeinбумаConnBoscmassупакнапеЮжинЛитРЛитРСамоПечаЛитРCarl
НикоЛитРДаниИллюВилеподрКулиПривКозивопрсобиТомаШнолтеатMargNothСоучMarkCurtсаваApopHomoмиро
театСодеГудкWindавтоHappWelcЕвроПоздLandSharТатьаттеАбра1920XVIIавтоКостТопоЗайцNighCybeCybe
CybeЛекоПрокЯковLyriменяМиниPeteсобсвначПереКрасИллюtuchkasФедоКани
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)