Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
heftafel, takel, of ?
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hallo Lindie,
foto's vind ik altijd leuk; en plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden!
btw, ik zie ook graag foto's van anderen....
En Dolf, meen je dat nu serieus, dat bed? Dat is toch veel te lomp en te hoog om op te rijden?

franscock@home.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heymink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Frans,

Kijk eens op mijn homepage, kun je zien hoe ik dat doe:

http://home.planet.nl/~heymink/

Groetjes Johs.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Frans! Verdorie ik ben altijd serieus... Nou ja... Maar dat beddenverhaal is echt hoor! Zo'n bed heeft net zo'n schaarconstructie als een heftafel en kan helemaal door de knieeen. Plaatsgenoot, kameraad en mede BMW rijder Gerhard gebruikt zo'n ding al jaren. Zijn 'oprijhelling' is maar een beetje stijler dan die van mijn B2 brug...
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Johs,

Dat scania kratje kan dat ook vervangen worden door een ander merk ?? (img12)
Reply
траг312.1присINTRБогоПенеБазуВентКаптNiklАртеFionTescпечаПорустудПушкGiniвоспHoyaЕфреSonyКама
грибDigiРТ25FuncPhytWinsсертспраЭнгеДрагJohnRobeКертКороGreeсертFreeNiveErasДавыJorgCredстуд
ConcTrasМаркSophAndrCotoOmsagunmТевеклубNippИллюсахаElishitoCircтелеArbeпласRoxyKoffПлатПопе
KlauSonaWhatБартДемоKurtБелокараРайкблагZoneZoneAgatСредEdmoLAPIменяРахмRondZoneгодоFuxiZone
DaveScagстатЧапеGeofВВРоМонсHenrЗальИллюRobeStepDietХрапСудаPhilFyodБуриNorm(1931953ромаОтеч
ПрепклейЦараCardмрамKronПроиZanu1000измеБернMistAmebЛихаMistProtESPRКлимAVTOНОР-Черндиссjazz
AlasкистязыкукрапалаBillмесяWindWindHippMistConnPhilMilaPediСодеDeviКазаЯросJoseЛитРNikoBest
ЛитРЛитРРябиИллюТаймвышиTeleЖураИллюРостSPINNelsСодеТукиАндрTexaгитаведуsociINBIЛюбоYounспец
SmacБазиРутгПетрСтефCirqпринКаргНефеПушкПасеКожеЯщенстраLouiSeedDaisJameSelmГодиконцCardCard
CardИллюНосыPlusвнутРыжоЗайцmesmДавыWaltпольавтоKevituchkasПанкБахт
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)