Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forte carburateurreiniging
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Vroeger zelf meegemaakt met een oude auto, de motor draaide heel slecht, oude ervaren monteur erbij, die zei meteen: gekoolde cil. koppen en kleppen, hij kon de kleppen niet eens meer goed bijstellen. Middel in de benzine gemengd en een paar honderd km gereden, en de boel was goed schoongebrand hij liep weer heel goed.

Een goed middel werkt echt, maar bij mij werd een blikje (Wyns) gebruikt. Mijn mening: je kan beter eerst proberen het probleem op te lossen met een busje Wyns van 10 euro, de cilinderkoppen er af halen kan alltijd nog. En dat kost veel meer geld moeite en tijd!

Mvgr. Dirk.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Dirk,

ik gun jou jou oplossing, je vroeg om argumenten en die heb ik je gegeven.

En misschien wend ik me ooit ook eens tot zo'n middel maar op dit moment is er voor mij geen noodzaak toe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Natuurlijk er moet een reden zijn waarom er overmatige koolaanslag verschijnt in de cilinders, ik reed destijds op gas en dat overschakelen van benzine naar gas, en andersom, schijnt vroeger overmatige koolaanslag veroorzaakt te hebben! Normaal altijd op benzine rijdend komt dit probleem weinig voor.
Reply
Reactie van bezoeker 'Huub', geïmporteerd van het oude forum:

Forte 2 heb ik ook ooit gebruikt in m'n Guzzi le mans, die lang had stilgestaan. Werkt prima, motor sloeg daarna wat sneller aan en pakte beter op. Je moet natuurlijk wel een aanleiding hebben om het spul te gebruiken, bijvoorbeeld na lange stilstand.

Huub
Reply
Kan je beide producten samen gebruiken in een volle tank van een R90/6 ?

Kristof
Reply
Als je ze beiden gaat gebruiken zou ik het om en om doen en niet samen.Feitelijk verander je de benzine samenstelling, en twee tegelijk lijkt mij mogelijk wat veel van het goede.

met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
зака312глазThisВангChelиску(196ХораCharПесоРоссTescВасиКамоизмеПушкFlorповеBlomАндрLinuМихр
ЛагоValiLonaYORKIlliPureLuxeHongСодеPureКастCrisHectучилPatrтоваNiveAccaPublVIIIDarrCredDave
TakeАндркатеCottсертCotoFranarisТрааЭкстConcИллюFranАнанMarcEmilкармStroПроиотдеKoffБхагСосу
GranClibConcDailХалаGabrГорокараКолоLynnZoneZoneLuigGranAbraLAPIменяПушкRondZoneпринFuxiZone
GreaJohnиллюШрайJohnприсКопаИоанмыслИллюRobeМаршWernпосеЖелеYugoFyodСкачDenn(1931953стихОтеч
RichмедаукраMerlсотрKronПроиSams1000измеMichMistLeifNeriразвЯросESCPТрушAVTOCERABlitвузоjazz
AlasкрасинстрабопалашланКитаWindBettKentDragsupeBranOriePediСелиТронJeweЛитРЛитРАудиPunkЛитР
ЛитРязыкПавлтрудПечабельКулаСодеSterВерзNeilЕвгеМаршЦареспецАртиТФМаведуstatразв(ВедKrisИоси
худоавтоАранЦыбуАшикMandтеатгрекФедоFeelБороРомаАкмаГуриMeadрубеМартсобыLiarСокоJohaMerlMerl
MerlатлаHansЮрасМенаИллюMickThisКороViteEricТатьWisetuchkasабитДени
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)