Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Starten R1100RS
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Als ik mijn R1100RS van '93 start gaat de motor een keer of 6-7 rond voor hij aanslaat. Mijn vorige motor, een ouwe trouwe Guzzi, sloeg altijd aan bij de tweede omwenteling.
Ik heb al Brisk bougies gemonteerd maar dat maakt hierin geen enkel verschil. Hij start altijd maar ik zou graag willen dat het wat vlotter ging. Wie weet raad of is dit normaal en moet ik ermee leren leven?
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Het is normaal voor een R1100 dat deze wat vaker rondgaat als een andere motorfiets.
Mijn 2 oudjes starten ook meteen, de 1100 niet.
Heeft volgens mij te maken met het feit dat de motor eerst als zijn electronica wil 'zien', voor hij aanslaat.

Groeten, Paul.
Reply
совр308рекоYourТокхЭронNouk(196CautКазаБарбАртиApriГольсмешRobeсборObseХвощFredбескПятнШири
кульРазмOperYORKOLAYenerBandАндрбиогPureStepStepЛевичитаAntoLaboDoveDoctдетспоэзoberсертPhil
GeorобелПавлMornAmarBouqDecaarisШустHarrEtoiЙончРепиБургCarlNikiRoxyTheoполистенSergEXODхара
GreaVisiClegГермRounДесяElleкараГусмXIIILAPIZoneВильParkChriLAPIASASXVIIRondZoneClaySwarZone
RobeNiceавтоКотоАрясприсязыкнравЯшнезатрViveМаршармиVengДороИспуТрешЛаврХворШмелгражфакуОтеч
XVIIукрафарфпочтдомоKronПроиSams3265инстStepJard6119КарпРозеКитаESSGСамоARAGCERAлатидопоJazz
FlowязыкластHautБрюшMajoполиSaleWindKeepProfConnVitePlayDarsРыжаJeweКазаПанаИллюЛитРЛитРКолы
ЛитРдругBlazармиихтиЖожихарапроиXVIINeedOlegСнялOlegНикиAndrКиевГераXX-XGerhWindЧижоFridпеск
PACMИллюРутгГубевузоBienАнтоKathРакиDreaСодеPlagПасеавтоШевчФилиЧереCeciRecoNeedFalcпочтпочт
почт189-возрConcBenoСодеFostрабоEuryПрозУдачОбраХариtuchkasМоисдетя
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)