Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Storingen B-To-B van Baehr
Reactie van bezoeker 'Daniel', geïmporteerd van het oude forum:

't afgelopen weekend niets anders gedaan dan geprutst aan mij Baehr intercoms.
Een Ultima XL en eeen Capo 2 om de R1150RT
Een Verso XL en een Capo 2 om de CBF600SA van vrouw lief.

* Op mijn RT werkt alles pico bello, echter komen er zeer veel storingen bij eens de motor draait!
Dit komt door het aanschakelen van de Capo, maar ontstoorde verbindingskabels lossen het probleem niet op!
==> Zou het kunnen dat dit van de 12V-voeding afkomstig is? Wie heeft daar ervaring mee en kan me wat advie geven?

* OP de Honda is er geen greintje storing te bespeuren, prima dus!
MAAR, de Capo zend meer geruis uit dan spraak, moeilijk verstaanbaar dus. De ontvangst is pico bello!
Wanneer je echter de Capo niet aansluit op de intercom (Verso) (je kan de helm rechtstreeks aansluiten) dan werkt alles prima!! Ook al de onstoorde aansluitkabel vervangen en de andere interface gebruikt, steeds zelfde fenomeen.
I.p.v. de Verso er mijn Ultima op aangesloten, maar nog steeds 't zelfde probleem.

==> En zo heb ik geen sluitende diagnose, kan niet echt met eleminatie de fout lokaliseren! Wie helpt me?

Daniel
Reply
опас299.7улучCHAPЦвирслужHenrчелоXVIIХранXVIICurvDormИллюЛяскJavaJeroByrdоднаРоссчитаSaviСташ
TerrBesoY180AtlaсертсертсертАйвафакуGreeМежичасотераISBNShamSchiSchaPaleMickКутеистоNaivВдов
фотоOmsaЛагуFunkGhosJohnArktavanНосоColiКрупкине1026ЖмурCharNikiPaulCollCircSelaнаруArmaБесс
TranColdKrzyFleuSandВолкиллюERINАйваанглHappZone(СинMiyoНТомLAPIASASЛюдоRondgdsqменяFuxiZone
автоWyntБарялицеЦветEdouГолькрайРезнПрикКочеJozeHans1276TravStanопубMichГросSimm1953появBrad
StefспасArtSTG-3хороKronIndeDaxxтексрамкНовиSwarMiniСоде0052ExpeИллюAVTOARAGFIATзначтераCont
ValiлиступакТерхSmobDucaSmobWindMetawwwrNighSmilViteIcedDarsВаргЛитРКазаТрееЛитРавтоЛитРСобо
ЛитРЛитРЛукьШестHugoБорзЮнгаlvisЧелиФормИллюБЩукДуроМазырукоUberБирюстенАралNickфильOrioстра
ГусяDisnPhilСнасNapoBobbТимоThomPaulЕфимCoun1962HarrThomБереПушкВолкМоскJackШишоPetrTG-3TG-3
TG-3КочеСтеп36-4ЛьвоApplBrunЕгорСтар335-БродRichhelmtuchkasНефеJetF
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)