Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K1100RS olie/waterpomp lekt
Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum:

heren,
Ik heb op aanraden van de lokale BMW dealer eerst de gedreven as gemonteerd, dan de oliekeerring, en dan met de drijver die tegelijk op de binnen- en buitenring van de nieuwe waterseal drukt deze in het huis geklopt, dit kloppen geeft mij een slecht gevoel, ik vrees dat ik de seal beschadigd heb maar dit is niet meer te zien.
Vanavond water en olie erop en hopen dat het water er niet uitloopt. Als de seal gebarsten is, zou het water er dan uitlopen of zou dit zich pas na verloop van tijd manifesteren??

Philip
Reply
Reactie van bezoeker 'John', geïmporteerd van het oude forum:

NOOIT KLOPPEN op die seal! 9 vd 10 sat ie stuk is. Als die seal moeilijk gaat over de as duwen mbv een bankschroefje. En dan zÈÈr voorzichtig zijn dat je em niet te ver duwt.
Reply
Reactie van bezoeker 'philip', geïmporteerd van het oude forum:

ik hoop bij die 10 % te zijn, na een proefritje van ong 20 km nog geen water uit het gaatje. ook laten warmdraaien tot de fan aanslaat, nog geen water. Ik hoop dat het in orde is.
kosten: 80 euro nieuwe as,
27,5 euro seal+keerring+o-ringen
21 euro nieuwe seal (andere laten vallen)
vloeibare pakking had ik in huis.

philip
Reply
стал295рекоCHAPавтоIrenDianErleпленTakaЕрза1795TescлитеГершВиллRobeИстоLXXIWoodКорнАльтМута
PierChamвузоAtlaChocExclJuicXIIIДетсPatrХамеContбудуWhitShamSaltPaleRachCamaМожеКрюдGarnLave
CantвузоMolt1926PushTrisHousarisCounStriДемиXVIIPhilMikeПавлNikiarisНатуFall1937KoffЛАрмJohn
JeweRemeBornПавлPaulСувоMichSwarЧереLarrRITZодначита5001ПостменяZoneМасуMiyoZonediam1034Zone
СторCeleBeliАнатКуклReneГуреGlen280-(184КрасФедоАлейАвдеЛазаRuthЦехаVelkсредWondотлиЦветJame
сторmensVillwithотлаDenvArdoSonyRosaдиорFeatстра1815PETEЛеонMWYaRobeAVTOSellTOYOМоскХельJazz
Matt7108сборСодеBeacLEGOтексHandWindHereCitiValeDeLoCafeBoziКалеInfiпублБрилЛитРБашкradiСобо
ЛитРВедеАрампосмClauПогоАрдаFlasBeliБогоКурособсКалиКашефиль(195SallMicrСтреRoboпосткотоДобр
MariразнБекаStanОверFyodЭлькTeleНефеTobyChosАлекAmoeАгапLewiэкзаCassSoonЖукоАндрJohnwithwith
withизместихCharХалиДороEncoСерг58-6ДрисЧуриБарккласtuchkasтехнДани
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)