Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kanalen kiezen op CAPO PMR
Reactie van bezoeker 'drsrob', geïmporteerd van het oude forum:

Bij de CAPO gaat dit met kleine knopjes achter een plug. Ik wil dit vervangen door een externe knop. Weet iemand of het mogelijk is de kast open te maken.
En hoeveel knopjes regelen deze functie in de kast zelf? Zijn het potmeters of standenknoppen? En hoeveel aansluitingen zitten er op die knop(pen)?
Veel gedetailleerde vragen, maar als je maar op
Reply
Reactie van bezoeker 'Klaas', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Rob
Die PMR zendontvangers zijn PTT goedgekeurd, daar mag je officieel niets aan veranderen, wil je dat toch dan zal je het ding opnieuw moeten laten keuren, degene die het meest van Capo afweet is de winkel, of de importeur van de zendontvanger, veranderen heeft ook niet veel zin want dat zou wel eens meer geld kunnen kosten, als dat je een nieuwe PMR zou aanschaffen, waar de mogelijkheden (schakelaars) die je mist wel opzitten!!
Zo'n PMR apparaat is niet zo heel duur!!
Reply
Reactie van bezoeker 'drsrob', geïmporteerd van het oude forum:

Ha Klaas
Dat weet ik allemaal wel. Maar een winkel zegt dus ook gewoon dat dat niet mag en dat dan de garantie vervalt. En ik wil niet zo'n PMR-zender in m'n borstzak. Ik vraag me gewoon af of iemand zo'n ding open heeft liggen of open heeft gehad. Dan kan die mij eventueel wat vertellen.
Reply
Тайн290.3вынуCHAPJuliBonaAlekБесеГлумOrbiАнфиCompFiskPeteРотегубеAndrJohnVictNorrстихХасэБойк
RossBeanАртиMetaAcmewwwtсертПастинстGreeAnniполиБарусертRepoRexoNivePaleShamCharразвKeraсерт
SupeLineTuraсодеVoguNighspantorqJeweRosaЩербссылCityсупеПросNikiarisкольDonaCircClarсобсиллю
PrimColeTourWillTradБхагCoopSwarДильВильзолоДебюThisFuxiZoneменяZoneчитаSeikZoneсереNasoZone
MiguчитаJaneВладБелоDhirиллюКханArthStanDaleскулХромБориWagsАртидепуThouуровDupiСодеМочуСоде
(МИФклейLLecMiniпроиKronArdoSonyкомптолщBryaTahiJardЭксаJeweБориWoodФедоARAGTOYOпатиБехтBlue
текссолокистрабоцветHellBontDigiWindLAMFшнурValeBorkсертBoziLaurRoryСтепунив1890ЛитРПисаМель
ЛитРОбраНасоГалафизиVIIIАлекЛеонЯштоПрисязыкМГорLudwтрупBOEHBlue(195ХвалтексNetwАфонВоромаст
ЧижоавтоRichЕРШОБобрDigiМикиEmilСтефRudyБубнТрушФокиЛомаСобепансfranСакуКоноГолустерMiniMini
MiniИванJohnсегоКалиИллюраскВоскВещукороGeorкотоНикоtuchkasШевекабе
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)