Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
exploded view tekeningen
Reactie van bezoeker 'martin bakker', geïmporteerd van het oude forum:

wie heeft op cd rom exploded view tekeningen van bmw r 60/5.in verband met restauratie.ik kan downloaden via adsl.
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

misschien niet precies wat je bedoelt, maar kijk hier eens:
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/g...spid=45512
Reply
Reactie van bezoeker 'bart', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een tijdje geleden op marktplaats bij iemand de complete ETK CD gekocht daar staan al die exploded view tekeningen plus de onderdeelnummers en recente prijzen op. Heel handig ! En een werkplaatshandboek van de /5 serie stond er ook op, als ik me goed herinner [nu even niet bij de hand..]

10tje !
Reply
Reactie van bezoeker 'jos', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vraag me af wat heb je aan zo'n ETK CD - ik hoor er wel meer mensen over en ik zag dat die CD weer te koop werd aangeboden op marktplaats met [inderdaad] ook het /5 handboek.

Maar is het echt een hulp ? Heeft iemand zo'n ding gekocht en gebruikt ???
Reply
Reactie van bezoeker 'JacobH', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb de ETK en HTK via internet (KAZAA) gedownload. De bruikbaar beperkt zich tot de tekeningen. Als je monteur bent heb je hier misschien genoeg aan, ikzelf vindt het pretiig om gewoon een werkplaatshandboek te hebben waar nog een aantal dingen in te tekst worden beschreven. De ETK is volgens mij alleen bedoeld om onderdelen te bestellen. (De HTK is de historische versie)

Jacob
Reply
Reactie van bezoeker 'jochem', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb de ETK cd bij die man op marktplaats gekocht. Het was een hele nieuwe versie waar ook alle oldtimers opstonden. Hij had er verder om het aantrekkelijk te maken inderdaad nog wat extra's zoals scans van oudere werkplaatshandboeken [/5/6/7/2] en elektisches schemaas en zo bijgezet. Je moet het maar net nodig heebn en dat had ik, dus voor mij was dat een goed besteed tientje.
Reply
Reactie van bezoeker 'Eelco', geïmporteerd van het oude forum:

Een ETK is erg handig. Ook om bij gelegenheid een ander mee van dienst te kunnen zijn.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)