11-13-2004, 09:33 PM
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben erg tevreden over mijn R1100RT van 2001 met nu 30.000 km op de teller. Het verbruik varieert van 1:14,23 tot 1:21,42 over de afgelopen 15.000 km in 1,5 jaar, afhankelijk van rijstijl en gekozen wegen. Toerend over binnenwegen met een snelheid van tussen de 60 en 90 km/u is het verbruik ongeveer 1:18,5. Op de autobaan met af en toe snelheden tot rond de 170 km/u komt het verbruik dicht bij de 1:15. Schakelen en remmen gaat zonder problemen. Wel herken ik het stotteren / inhouden / hakkelen bij een constante snelheid (cruise control) rond de 2, 2,5, 3, 3,5 duizend toeren. Ik zal daarom bij de dealer eens navraag doen omtrent ervaringen met genoemde andere bougies, luchtfilter en brandstofdrukregelaar ! Ik heb tevergeefs V-power en SuperPlus als alternatieve brandstof geprobeerd. Succes bij het maken van een keuze ! Van een R1100RT hoef je m.i. geen spijt te hebben !
Ik ben erg tevreden over mijn R1100RT van 2001 met nu 30.000 km op de teller. Het verbruik varieert van 1:14,23 tot 1:21,42 over de afgelopen 15.000 km in 1,5 jaar, afhankelijk van rijstijl en gekozen wegen. Toerend over binnenwegen met een snelheid van tussen de 60 en 90 km/u is het verbruik ongeveer 1:18,5. Op de autobaan met af en toe snelheden tot rond de 170 km/u komt het verbruik dicht bij de 1:15. Schakelen en remmen gaat zonder problemen. Wel herken ik het stotteren / inhouden / hakkelen bij een constante snelheid (cruise control) rond de 2, 2,5, 3, 3,5 duizend toeren. Ik zal daarom bij de dealer eens navraag doen omtrent ervaringen met genoemde andere bougies, luchtfilter en brandstofdrukregelaar ! Ik heb tevergeefs V-power en SuperPlus als alternatieve brandstof geprobeerd. Succes bij het maken van een keuze ! Van een R1100RT hoef je m.i. geen spijt te hebben !