Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bike To Bike babbel
Reactie van bezoeker 'Daniel', geïmporteerd van het oude forum:

Op mijn R1150RT heb ik een Baehr Ultima intercom. Onlangs tweede moto aangeschaft voor mijn vrouw.
Wie helpt me aan een oplossing om te kunnen blijven keuvelen maar nu tussen twee moto's. Het liefst zonder drukknoppen, met een Vox of zo?
Daniel
Reply
Reactie van bezoeker 'Joost', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vindt het juist fijn een paar uurtjes RUST aan mijn hoofd!
'K moet er niet aan denken Brrrrrrrrrrr....

Succes verder.....
Reply
Reactie van bezoeker 'JacobH', geïmporteerd van het oude forum:

Ik gebruik twee alan portofoons met vox. Het kost een paar ritten om de juiste gevoeligheid te vinden. Dus dat de vox niet aangaat door de omgeving ruis maar door spreken.

En met elkaar spreken kost ook enige gewenning. Je moet de eerste zin meestal herhalen omdat de andere kant de eerste twee woorden mist omdat de vox niet meteen aanslaat.

Achteraf zou ik zelf eerder kiesen voor een PTT systeem -> push to talk.

Jacob
Reply
Reactie van bezoeker 'John', geïmporteerd van het oude forum:

Vox systemen zijn op de motor geen goede oplossing. Of je moet met zen allen op een rt of lt zitten, dus degelijk uit de wind. Met het "knopje" werkt vÈÈl beter. En geef ook beter wat meer uit aan degelijke porto's. Liefst exemplaren waar je de antenne van kan losmaken en een grotere vaste antenne op kan aansluiten. Je ontvangst vaart er wel bij!
Reply
беге280провCHAPПавлСодеистоJanuКаммКругГуреStylMASTДебеКузнAlexJuleТимоКолеPremsapeМакэЦаре
MichNX10ErstTescAloeSourDoveMainзамеAdidErnsRabbИванDomaБатеCleaTimoFreeавтоДиамАлекWellByly
склаIntrWishСалтсерт1920ZeppTrabLoveSideJessрадиPietНестRichCircshinConsBergAtikideaДханБуро
DaviSunrMichDolbJohnTaniPoirРоссThomокруменяКинсПано03-0lsbkменяZoneVIIIRondZoneсереASASZone
MickколоUrsuтвор9002ErnyWillГромИллюДегтЩипаScarBlacMartGaryMantИллюFionГринсборВостприрЗейм
XVIIначаPentпродKienKronGoreБелоStarКнижMaurКониChicT201XvidCaseпольИванСолнVOLVрельAndrJazz
601СEducInteшерсWinxсклаPartWindAfteNeilГрабRedmViteGeorYarrЛитРаспиfantAgniЛежеJameЛитРPlay
ЛитРЛитРпрезспордоцеГришПетуАннеСодеШтофBrunВороRuhePresEverХабаПопкКрымBergMarkContJacqЗими
GillМориНикоМироСухоСодеMicrPrunБунеHansКосуфакуруссSharWritЗацаKateЯросчтенДмитАрсепродпрод
прод177-СодеинстПузарисуиллюЗахаLisaпроцHandТрофхудоtuchkasФиличита
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)