Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marco S, Paul, Kees enz. enz.
Reactie van bezoeker 'ChrisS', geïmporteerd van het oude forum:

Bij deze wil ik graag even aandacht vragen voor diegenen die ons iedere keer weer voorzien van nuttige oplossingen bij het aanpakken van onze,
al dan niet geplande, sleutelpartijen. Het zal niet meevallen om steeds maar weer je kennis op papier te zetten. Toch doen ze het. Ik heb als onderwerp een aantal namen neergezet, met als nadeel dat ik velen "vergeten" heb, maar wie de schoen past.......
(gaat zo door).
"Rubber onder",
ChrisS
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Inderdaad, dit mag zeker wel eens gezegd worden. Top dat er nog zulke kerels zijn!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Beste mensen,

Ik doe het met liefde, andere mensen helpen en steunen.

Dank je ChrisS en Paul en vele anderen die het waarderen dat wij met z'n allen een mooi forum hebben waar wij elkaar helpen met onze mooie hobby, zonder waareloze zaken te vermelden of te zeuren, waar vele forums aan mank gaan en deze waardering ook af en toe laten blijken. Bedankt!
Ik hoop dat ik nog een poosje kan doorgaan met mee denken.
Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hele goeie Chris S.
Lees ook met veel plezier dit forum, er zijn toch veel positief meedenkende sleutelaars. Ook de beheerder van dit forum niet vergeten, hij zorgt ervoor dat dit forum goed gezuiverd word van onnodige info en kolder, waardoor het plezierig leesbaar blijft.
Boxer-Groetjes,
Ludo
Reply
Reactie van bezoeker 'boet', geïmporteerd van het oude forum:

inderdaad, dit forum bevat informatie die zeer waardevol is.
aangezien de "dame( r100rt (1981)"mijn eerste motor is, heb ik al veel tips en trucs toegepast, letwel in gedachten en met een handboek in de hand. je komt toch weer uit bij bepaalde trucjes wat ze op het forum schrijven. prachtig. wat ik jammer vind is dat de forum berichten niet in een of andere boekvorm, cd/dvd-rom uitgebracht is. ook wat er in het verleden geschreven is. wie weet. verder niks als lof voor al die schrijvende techneuten. sjapoo. en niet te vergeten de hobbyist.
kortom met dit forum is de levenskans van "de dame"groter als .... de voet
mvgr boet
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)