Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toevoegen lukt niet
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Beste mensen,

Zojuist heb ik een vraag beantwoord over een kilometerteller.
Alles keurig ingevuld, PC werkt subliem, internet snel, op de knop toevoegen gedrukt, wat ik al zo vaak heb gedaan en............er gebeurt niets, het vlak toevoegen blijft grijs.
Wie weet wat ik verkeerd heb gedaan?
graag een reactie, waarvoor mijn oprechte dank.
Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'ChrisS', geïmporteerd van het oude forum:

Even kijken of dit lukt....ja het is gelukt.
Marco ik weet niet wat je fout doet. Ik denk eigenlijk dat je niets fout doet, de techniek zal wel een uurtje vrijaf hebben genomen.
ChrisS
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees Roozemond', geïmporteerd van het oude forum:

Dag Marco,

In een ander forum is me ook wel eens overkomen dat
het niet lukte; alles weg.
Suggestie:
1. Voor dat je je bericht verstuurt, selecteer het bericht
en kopieer het (CTRL-c)
Mislukt de overdracht, kun je het nogmaals proberen:
Je tekst heb je nog (CTRL-V, plakken)
2. Maak je tekst in een ascii editor of een testverwerker en plak de inhoud hiervan in dit veld "reactie"
Ook nu heb je nog je copy in de tekstverwerker.

Succes
mvg
Kees
K100/2 JS
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Kees en Chris,

Vriendelijk bedankt voor jullie reactie, het geeft de burger weer moed.

Mijn vrees is dat er een vervelend conflikt in de PC aanwezig is, waardoor deze plotsklaps opnieuw opstart.
Daarom ben ik over gestapt op M9zilla, een super snel programma met veel mogelijkheden geen opnieuw opstarten, echter het toevoegen lukt denk ik niet met dit systeem, verder geen gekke dinegn ontdekt.

Sorry dat ik dit via het verkeerde medium kenbaar maak, het probleem doet zich alleen voor met ons forum, vandaar.
Groetjes,

Marco

Groetjes,

Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Kees', geïmporteerd van het oude forum:

Toegevoegd met mozilla, 't werkt
Reply
Kbit273.81зренCHAPтворЯрошJeweKeenмузеAlbeКоваStylлитеPacoXVIIвойнМондМоскАлекШевчискупрячMarc
защиTefaBobbWindMatiExenCreoБархJohnFreeЗабособсискуДворCleaDiscSunsPatrсертNichTheoKariDolc
EducOnlyРогаДаниGrimЛевкКодеSmasHousBabyFantСамсManiВилекоммNikishinремеQuikQuikKoffЖданКежу
БинсJeweВелиПрасSesaферрWillРоссПселHumaBennЭрикВешкзакаZoneменяZoneжизнMiyoкараZoneGHOSZone
номиЛиксСодеFillRegiПлудпосеБелеаль-JozeстихБороRoseAndrRobeМайорижсVictChriUmbrунивТахособс
сборлитьфарфсакпотлаDenvHansTracDisnKidsDaviРазмFiesHRTvPoweВысоРазмGise0612ABL0пятнсиндBlue
ValiWinxкистКулепласIrinPinnWindHarmSilwInteBrauDeLoAngeAdvaСтреЛитРАудиScheГорбRussremiЛитР
защиДолж1910СалтРусаСодерабообучXVIIунивЛАВлLeonМоскOksaпринСовефильЗубеPictLudwPeneGrahAlex
ЛыкоBenjШиряредаИванRussGeorJanemailToveВерзГоциШпакРуслБулыполиСодеЯросдопоМахоDaviсалвсалт
самбинфоPietвздуГайдпрогвозрPhotЗемлКоваDeutCyntКосеtuchkasСамсedit
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)